Burger King оголосив про нове партнерство з веганським брендом La Vie із зухвалою зовнішньою рекламною кампанією, націленою на вічного конкурента, McDonald’s.
Веганські продукти будуть продаватися у Великій Британії з початку січня і будуть постійно присутні в меню мережі.
Щоб просувати асортимент, Burger King розмістив серію рекламних оголошень, спеціально розміщених за межами ресторанів McDonald’s, з рядком «Sorry Ronald, C’est LaVie», згадуючи талісмана бренду Рональда Макдональда.
Ромен Жоливе, директор з маркетингу La Vie: «Ми дуже пишаємося тим, що співпрацюємо з Burger King і поставляємо до їхніх ресторанів наш відзначений багатьма нагородами бекон на рослинній основі La Vie. Це допоможе нам прискорити перехід від м’яса тваринного походження до рослинного, що є надзвичайною кліматичною ситуацією, з якою ми всі стикаємося».
Він продовжив: «Завдяки неупередженості та лідерству Burger King, що активно просувається до більшої кількості варіантів на рослинній основі, мільйони споживачів зможуть спробувати наше наступне покоління бекону на рослинній основі. Усього сім інгредієнтів і продукт, багатий на білки та клітковину, — це бекон для королів, а не для клоунів».