Бразильські чоловіки страждають на багато видів облисіння, і ця тема викликає багато дискусій у соціальних мережах.
Один з них є найбільш поширеним — «The Bald Thru». Burger King віддає данину цьому специфічному типу лисини — вхід з одного боку, прохід через задню частину і вихід з іншого. Іншими словами, це ідеальний амбасадор для просування сервісу BK Drive.
Мережа ресторанів фаст-фуду вирішила вшанувати його якнайкраще, запустивши кампанію «The Bald Thru», у рамках якої кожен, хто продемонструє цей тип облисіння в BK Drive, отримає безкоштовний Воппер.
Окрім розповсюдження вопперів для людей з облисінням, кампанія включає в себе фільм, створений креативною агенцією DAVID São Paulo, який показує, що кожен, хто має облисіння в стилі drive-thru, природне чи ні, буде нагороджений безкоштовним Воппером. Кампанія також охоплює такі соціальні медіа-платформи, як Meta, X (Twitter) та TikTok.
«Лише за кілька днів кампанії було роздано сотні бургерів, а сама акція стала найбільш обговорюваною в соціальних мережах, що є справжнім успіхом», — заявив Роджеріо Чавес, виконавчий креативний директор DAVID Сан-Паулу.
«Кампанія підтримує безтурботний тон, характерний для інших успішних кампаній бренду в Бразилії, весело та кумедно демонструючи, що BK охоплює всіх з розпростертими обіймами», — додав Фабрісіо Претто, виконавчий креативний директор DAVID Сан-Паулу.
За перші п’ять днів кампанії вона стала найпопулярнішою темою в соціальних мережах і пресі в Бразилії. Півмільйона лисих людей відвідали ресторани мережі по всій країні, створивши понад 22 тисячі відеороликів та постів на основних платформах соціальних мереж.