Burger King «купив» голоси бразильских виборців
10 Жов 2024, 11:32

Burger King «купив» голоси бразильских виборців

Незважаючи на те, що голосування в Бразилії є обов’язковим, рівень утримання на виборах 2022 року — останніх, що відбулися в країні — досяг рекордного рівня: 31 мільйон людей не проголосували.

Розуміючи важливість кожного голосу та визнаючи його соціальну роль, бразильський підрозділ Burger King розпочав кампанію, створену агенцією DAVID São Paulo, яка спрямована на заохочення громадськості прийти на вибори та проголосувати.

Після виборів, які відбулися 6 жовтня, кожен, хто пред’явив на касі ресторанів BK 7 жовтня документ, що підтверджував його участь у голосуванні, міг вибрати безкоштовну картоплю фрі або цибулеві кільця.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Щоб просувати цю ініціативу та підкреслити важливість голосування, з 2 по 7 жовтня в ефірі транслювався спеціальний ролик. Як результат, тисячі людей з’явилися в ресторанах протягом дня, щоб довести, що вони виконали свій обов’язок і могли насолодитися одним із смаколиків, які продає BK.

Вибори в Бразилії відомі тим, що вони є дуже сучасними і повністю диджиталізованими. Вони відбуваються з використанням електронної системи голосування, яка вважається однією з найдосконаліших у світі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео