Burger King «купив» голоси бразильских виборців
10 Жов 2024, 11:32

Burger King «купив» голоси бразильских виборців

Незважаючи на те, що голосування в Бразилії є обов’язковим, рівень утримання на виборах 2022 року — останніх, що відбулися в країні — досяг рекордного рівня: 31 мільйон людей не проголосували.

Розуміючи важливість кожного голосу та визнаючи його соціальну роль, бразильський підрозділ Burger King розпочав кампанію, створену агенцією DAVID São Paulo, яка спрямована на заохочення громадськості прийти на вибори та проголосувати.

Після виборів, які відбулися 6 жовтня, кожен, хто пред’явив на касі ресторанів BK 7 жовтня документ, що підтверджував його участь у голосуванні, міг вибрати безкоштовну картоплю фрі або цибулеві кільця.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб просувати цю ініціативу та підкреслити важливість голосування, з 2 по 7 жовтня в ефірі транслювався спеціальний ролик. Як результат, тисячі людей з’явилися в ресторанах протягом дня, щоб довести, що вони виконали свій обов’язок і могли насолодитися одним із смаколиків, які продає BK.

Вибори в Бразилії відомі тим, що вони є дуже сучасними і повністю диджиталізованими. Вони відбуваються з використанням електронної системи голосування, яка вважається однією з найдосконаліших у світі.

Розкажіть друзям про новину