На полицях VARUS з’явилися булочки з вишнею «Стефанія». Таким чином мережа супермаркетів вирішила підтримати гурт KALUSH Orchestra.
«Нині ми, як ніколи, пишаємося тим, що VARUS – це український бренд. Більше того, сьогодні весь світ захоплюється українцями, які об’єдналися заради перемоги та несамовито б’ються із рашистами. Нашими незламними воїнами, лікарями, пожежниками, волонтерами… Українським бізнесом, що не лише працює в настільки складних умовах, але й при цьому активно допомагає країні в усіх напрямках. Українськими артистами та співаками, які по світу дають благодійні концерти, збираючи мільйони на потреби армії та постраждалих від “обіймів божевільного сусіда”. І так, ми твердо віримо в перемогу України! Віримо також і в нашу перемогу на «Євробаченні-2022», здобуту для України KALUSH Orchestra з піснею Stefania, яку вже зараз наспівує весь світ. Ми вирішили символічно підтримати гурт та перейменували традиційну українську булочку з вишнею, давши їй назву переможної пісні», – говорить директор з маркетингу Ольга Румянцева.
На даний момент нові назви отримала низка продуктів. Серед яких – булочка з вишнею «Стефанія», хліб «Джавелін», багет «Стінгер», бублик турецький «Байрактар», салат з капусти з огірком «Смерть ворогам!», салат олів’є «Ми з України!», пиріжки з капустою «Від баби Наді», хек у клярі «Гребіть веслами!», крильця курячі в паніровці «Нова “Мрія”» та ін.
Товари з патріотичними назвами наявні в маркетах, що працюють на даний момент. А рецепти страв є на сервісі розумних рецептів VARUS.