Так сталося, що місіс Клаус може бути самотня, коли Святий Миколай кружляє навколо земної кулі, і нова кампанія від Teleflora, що займається доставкою квітів і співпрацює з флористами, перетворила своєчасну доставку квітів у дбайливе підбадьорювання, якого вона потребує.
Як і багато сезонних кампаній, «Leave No One Out This Holiday» переслідує вищі цілі, ніж продаж товару. Робота спрямована на те, щоб «відродити людяність у світі, змусивши когось відчути себе коханим».
«В останні роки ми зіткнулися з багатьма проблемами: пандемією, рецесією, війною – і це, безумовно, може позначитися на святковому настрої», — заявила віце-президент Teleflora з маркетингу Даніель Мейсон. «Ми знаємо силу жесту, і саме тому ми закликаємо американців звертатися до своїх сусідів та близьких, перевіряти оточуючих та повідомляти, що ви про них думаєте».
Робота виходить від внутрішньої команди The Wonderful Company, яку очолює головний креативний директор Маргарет Кін, випускниця MullenLowe, за підтримки Hey Baby Films у США та Radioaktive Films в Україні.
У рамках кампанії Teleflora співпрацює з «Рідною Школою», українською суботньою школою у Лос-Анджелесі, щоб організувати святковий захід для сімей біженців. Leave No One Out This Holiday є частиною маркетингової платформи бренду “Love Out Loud”, що триває, буде поширюватися на YouTube, Facebook, Instagram, підключеному телебаченні, діджитал і соціальних мережах.