Букет-сюрприз розвіяв святковий смуток місіс Клаус у різдвяному ролику
02 Гру 2022, 11:06

Букет-сюрприз розвіяв святковий смуток місіс Клаус у різдвяному ролику

Так сталося, що місіс Клаус може бути самотня, коли Святий Миколай кружляє навколо земної кулі, і нова кампанія від Teleflora, що займається доставкою квітів і співпрацює з флористами, перетворила своєчасну доставку квітів у дбайливе підбадьорювання, якого вона потребує.

Як і багато сезонних кампаній, «Leave No One Out This Holiday» переслідує вищі цілі, ніж продаж товару. Робота спрямована на те, щоб «відродити людяність у світі, змусивши когось відчути себе коханим».

https://www.youtube.com/watch?v=QhwwnqfzNro&ab_channel=Teleflora

«В останні роки ми зіткнулися з багатьма проблемами: пандемією, рецесією, війною – і це, безумовно, може позначитися на святковому настрої», — заявила віце-президент Teleflora з маркетингу Даніель Мейсон. «Ми знаємо силу жесту, і саме тому ми закликаємо американців звертатися до своїх сусідів та близьких, перевіряти оточуючих та повідомляти, що ви про них думаєте».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Робота виходить від внутрішньої команди The Wonderful Company, яку очолює головний креативний директор Маргарет Кін, випускниця MullenLowe, за підтримки Hey Baby Films у США та Radioaktive Films в Україні.

У рамках кампанії Teleflora співпрацює з «Рідною Школою», українською суботньою школою у Лос-Анджелесі, щоб організувати святковий захід для сімей біженців. Leave No One Out This Holiday є частиною маркетингової платформи бренду “Love Out Loud”, що триває, буде поширюватися на YouTube, Facebook, Instagram, підключеному телебаченні, діджитал і соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину