Бренд молочної продукції Молокія запустив кампанію «Ультра вміє чекати» на підтримку нового продукту — ультрапастеризованого молока Ультра.
Вона з’явилась на популярних відеоплатформах та соцмережаж, а також була запущена активація в застосунку Uklon.
Мета кампанії «Ультра вміє чекати» — показати універсальність використання Ультра молока без холодильника, а також заохотити людей спробувати новинку.
Також Молокія розробила комунікацію для працівників і партнерів, для цього меседж кампанії переформатували під роботу кожного департаменту, для прикладу:
- Молокія Ультра чекає, поки ви проводите співбесіду.
- Молокія Ультра чекає, поки продукція відвантажується клієнтам.
- Молокія Ультра чекає, поки ви створює рецептуру для нових продуктів.
- Молокія Ультра чекає, поки ви пишете пітчі журналістам.