Будь хто втомиться, але не я: бренд молока довів, що його продукція вміє чекати
29 Сер 2024, 17:28

Будь хто втомиться, але не я: бренд молока довів, що його продукція вміє чекати

Бренд молочної продукції Молокія запустив кампанію «Ультра вміє чекати» на підтримку нового продукту — ультрапастеризованого молока Ультра.

Вона з’явилась на популярних відеоплатформах та соцмережаж, а також була запущена активація в застосунку Uklon.  

Складно запускати продукт у категорії, де ми не перші. Але! Можна подивитися на звичний усім продукт по-іншому, наприклад, через цікаві ситуації, які виникають у споживача з цим продуктом, або через прості слова, які використовує споживач щодо цього продукту… і тому вирішили назвати молоко просто — Ультра.
Тетяна Коровіна
директорка з маркетингу Молокія

Мета кампанії «Ультра вміє чекати» — показати універсальність використання Ультра молока без холодильника, а також заохотити людей спробувати новинку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також Молокія розробила комунікацію для працівників і партнерів, для цього меседж кампанії переформатували під роботу кожного департаменту, для прикладу: 

  • Молокія Ультра чекає, поки ви проводите співбесіду. 
  • Молокія Ультра чекає, поки продукція відвантажується клієнтам. 
  • Молокія Ультра чекає, поки ви створює рецептуру для нових продуктів. 
  • Молокія Ультра чекає, поки ви пишете пітчі журналістам. 

Розкажіть друзям про новину