Британський автобусний оператор присвятив свою кампанію економним клієнтам
08 Лип 2024, 16:49

Британський автобусний оператор присвятив свою кампанію економним клієнтам

Міжміський і міжрегіональний автобусний оператор Великобританії National Express зарекомендував себе як чудовим спосіб подорожувати економним клієнтам, які не хочуть йти на компроміси з якістю та комфортом.

Розроблена креативним агентством Lucky Generals, кампанія «If you know, you go National Express» дає клієнтам зрозуміти, що якщо вони подорожують з цією автобусною компанією, то отримають гарантоване місце, простір для ніг та часті рейси.

Важливо, що кампанія також спрямована на зміну споживчої поведінки, спонукаючи людей до більш екологічних видів транспорту, таких як автобуси.

«Нам подобається бренд-платформа Lucky Generals, тому що вона ґрунтується на сильній і простій стратегічній думці, яка може поширитися на весь наш бізнес — від переосмислення нашої веб-подорожі до зміни тону голосу, який використовується в нашому контакт-центрі, і того, як наші водії взаємодіють з клієнтами», — сказала маркетинг-директор та роботи з клієнтами National Express Кетрін Вулф.

Креативна кампанія буде зосереджена на двох 30-секундних фільмах, які ілюструють ці переваги та розповідають про те, що може статися з тими клієнтами, яким не пощастило, і які вирішили не подорожувати з National Express.

Креативні директори Lucky Generals Нік Берд та Лі Сміт додали: «У той час, коли потяги продовжують страйкувати, а ціни на заправках, здається, ніколи не знизяться, чи може бути кращий час, щоб показати людям більш економний спосіб подорожувати з National Express — національною іконою, яка роками тихо робила свою справу, і тепер настав час допомогти їй підняти трохи заслуженого шуму».

Розкажіть друзям про новину