У сміливому кроці, спрямованому на зміцнення соціальних зв’язків та подолання бар’єрів у спілкуванні, пивоварня Beavertown Brewery представила свою останню кампанію.
Проведене на замовлення дослідження показало, що хоча 54% британців хочуть знайомитися з новими людьми, 35% не знають, як почати розмову з незнайомцями. Щоб вирішити цю проблему, Beavertown Brewery розмістила яскраво-сині табурети з черепами в пабах по всій країні. Ці табурети заохочують відвідувачів пабів запитувати: «Це місце зайняте?» і представлятися незнайомцям, використовуючи просте «привіт» як криголам.
У партнерстві з психологинею Кетрін Темплер Льюїс кампанія також пропонує поради, які допоможуть британцям вийти із зони соціального комфорту.
«В епоху, коли самотність зростає, ми повинні пам’ятати, що люди за своєю природою є соціальними істотами. Ми еволюціонували, щоб процвітати в спільнотах, і наші тіла і розум отримують величезну користь від справжніх соціальних зв’язків. Заохочуючи людей сідати за один стіл, представлятися і разом піднімати келих, ми не просто боремося з самотністю — ми відроджуємо вікову традицію пабу як центру спільноти», — сказала вона.
Том Рейнсфорд, директор з маркетингу Beavertown Brewery, каже: «Підходити до незнайомої людини може змусити нервувати, але кожні стосунки починаються з розмови».