Британська пивоварня випустила табурети, які допомагають знайомитися з новими людьми
22 Сер 2024, 13:08

Британська пивоварня випустила табурети, які допомагають знайомитися з новими людьми

У сміливому кроці, спрямованому на зміцнення соціальних зв’язків та подолання бар’єрів у спілкуванні, пивоварня Beavertown Brewery представила свою останню кампанію.

Проведене на замовлення дослідження показало, що хоча 54% британців хочуть знайомитися з новими людьми, 35% не знають, як почати розмову з незнайомцями. Щоб вирішити цю проблему, Beavertown Brewery розмістила яскраво-сині табурети з черепами в пабах по всій країні. Ці табурети заохочують відвідувачів пабів запитувати: «Це місце зайняте?» і представлятися незнайомцям, використовуючи просте «привіт» як криголам.

У партнерстві з психологинею Кетрін Темплер Льюїс кампанія також пропонує поради, які допоможуть британцям вийти із зони соціального комфорту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«В епоху, коли самотність зростає, ми повинні пам’ятати, що люди за своєю природою є соціальними істотами. Ми еволюціонували, щоб процвітати в спільнотах, і наші тіла і розум отримують величезну користь від справжніх соціальних зв’язків. Заохочуючи людей сідати за один стіл, представлятися і разом піднімати келих, ми не просто боремося з самотністю — ми відроджуємо вікову традицію пабу як центру спільноти», — сказала вона.

Том Рейнсфорд, директор з маркетингу Beavertown Brewery, каже: «Підходити до незнайомої людини може змусити нервувати, але кожні стосунки починаються з розмови».

Розкажіть друзям про новину