Брендконтент у Facebook Reels тепер доступний всім
18 Жов 2022, 12:02

Брендконтент у Facebook Reels тепер доступний всім

У понеділок Meta глобально розгорнула брендований контент на Facebook Reels, надавши креаторам можливість застосовувати інструмент тегів брендованого контенту («Платне партнерство з») до Reels у звичайних публікаціях, при цьому бренди з тегами отримують можливість конвертувати ці Reels в рекламу з брендованим контентом.

Компанія пояснила в блозі: «Всі матеріали креаторів, у яких використовується чи рекламується бренд чи продукт в обмін на щось (наприклад, гроші чи подарунки), також мають бути позначені як бізнес. Після позначки бізнес-партнер отримає сповіщення та отримає певні показники про публікацію».

Креатори, які дотримуються політики партнерської монетизації Meta, мають право використовувати інструмент брендованого контенту, якщо вони також дотримуються політики компанії щодо брендованого контенту, яка забороняє просування певних типів контенту та рекомендує найкращі методи просування певних обмежених його категорій.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Meta надала гайд брендового контенту Facebook Reels Setup Guide з покроковими інструкціями та більш детальною інформацією про функції.

Реклама із брендованим контентом для Reels дебютувала у Instagram у жовтні минулого року.

Розкажіть друзям про новину