У понеділок Meta глобально розгорнула брендований контент на Facebook Reels, надавши креаторам можливість застосовувати інструмент тегів брендованого контенту («Платне партнерство з») до Reels у звичайних публікаціях, при цьому бренди з тегами отримують можливість конвертувати ці Reels в рекламу з брендованим контентом.
Компанія пояснила в блозі: «Всі матеріали креаторів, у яких використовується чи рекламується бренд чи продукт в обмін на щось (наприклад, гроші чи подарунки), також мають бути позначені як бізнес. Після позначки бізнес-партнер отримає сповіщення та отримає певні показники про публікацію».
Креатори, які дотримуються політики партнерської монетизації Meta, мають право використовувати інструмент брендованого контенту, якщо вони також дотримуються політики компанії щодо брендованого контенту, яка забороняє просування певних типів контенту та рекомендує найкращі методи просування певних обмежених його категорій.
Meta надала гайд брендового контенту Facebook Reels Setup Guide з покроковими інструкціями та більш детальною інформацією про функції.
Реклама із брендованим контентом для Reels дебютувала у Instagram у жовтні минулого року.