Бренд жувальних цукерок створив інструмент для розшифровки «солодких» повідомлень
27 Вер 2024, 12:03

Бренд жувальних цукерок створив інструмент для розшифровки «солодких» повідомлень

Напевно кожен коли-небудь отримував повідомлення, і йому здавалося, що в ньому є прихований сенс. Тепер можна розшифрувати ці повідомлення і виявити, що не кожне повідомлення таке солодке, як здається.

Бренд жувальних цукерок Sour Patch Kids та агенція VML представили «Sour Translator» — диджитал-інструмент, який допоможе споживачам розшифрувати сотні не дуже солодких повідомлень.

Нова хвиля випускників покоління Z заполонила корпоративний світ, але їхнє розуміння мови на робочому місці не настільки розвинене, як розуміння соціальної комунікації. Sour Patch Kids допомагає подолати цей комунікаційний бар’єр, використовуючи веселий і пустотливий характер цукерок, щоб забезпечити інтерактивний, веселий досвід для цих споживачів, які люблять солодощі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Просто скопіювавши/вставивши текст на сайт, користувачі можуть розкрити справжнє значення» цих «солодких» повідомлень. Перекладач також розблокує винагороду у вигляді кисло-солодких цукерок Sour Patch Kids.

Активація буде просуватися через соціальні мережі за допомогою співпраці з інфлюенсерами, анімованої диджитал зовнішньої реклами та активації в ритейл медіа на всіх платформах Albertsons.

Розкажіть друзям про новину