Напевно кожен коли-небудь отримував повідомлення, і йому здавалося, що в ньому є прихований сенс. Тепер можна розшифрувати ці повідомлення і виявити, що не кожне повідомлення таке солодке, як здається.
Бренд жувальних цукерок Sour Patch Kids та агенція VML представили «Sour Translator» — диджитал-інструмент, який допоможе споживачам розшифрувати сотні не дуже солодких повідомлень.
Нова хвиля випускників покоління Z заполонила корпоративний світ, але їхнє розуміння мови на робочому місці не настільки розвинене, як розуміння соціальної комунікації. Sour Patch Kids допомагає подолати цей комунікаційний бар’єр, використовуючи веселий і пустотливий характер цукерок, щоб забезпечити інтерактивний, веселий досвід для цих споживачів, які люблять солодощі.
Просто скопіювавши/вставивши текст на сайт, користувачі можуть розкрити справжнє значення» цих «солодких» повідомлень. Перекладач також розблокує винагороду у вигляді кисло-солодких цукерок Sour Patch Kids.
Активація буде просуватися через соціальні мережі за допомогою співпраці з інфлюенсерами, анімованої диджитал зовнішньої реклами та активації в ритейл медіа на всіх платформах Albertsons.