Бренд жувальних цукерок створив інструмент для розшифровки «солодких» повідомлень
27 Вер 2024, 12:03

Бренд жувальних цукерок створив інструмент для розшифровки «солодких» повідомлень

Напевно кожен коли-небудь отримував повідомлення, і йому здавалося, що в ньому є прихований сенс. Тепер можна розшифрувати ці повідомлення і виявити, що не кожне повідомлення таке солодке, як здається.

Бренд жувальних цукерок Sour Patch Kids та агенція VML представили «Sour Translator» — диджитал-інструмент, який допоможе споживачам розшифрувати сотні не дуже солодких повідомлень.

Нова хвиля випускників покоління Z заполонила корпоративний світ, але їхнє розуміння мови на робочому місці не настільки розвинене, як розуміння соціальної комунікації. Sour Patch Kids допомагає подолати цей комунікаційний бар’єр, використовуючи веселий і пустотливий характер цукерок, щоб забезпечити інтерактивний, веселий досвід для цих споживачів, які люблять солодощі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Просто скопіювавши/вставивши текст на сайт, користувачі можуть розкрити справжнє значення» цих «солодких» повідомлень. Перекладач також розблокує винагороду у вигляді кисло-солодких цукерок Sour Patch Kids.

Активація буде просуватися через соціальні мережі за допомогою співпраці з інфлюенсерами, анімованої диджитал зовнішньої реклами та активації в ритейл медіа на всіх платформах Albertsons.

Розкажіть друзям про новину