Бренд жіночої гігієни випустив гайд про менструацію для дівчат з аутизмом
10 Кві 2025, 14:08

Бренд жіночої гігієни випустив гайд про менструацію для дівчат з аутизмом

Коли йдеться про нейродивергентну аудиторію, навчання в період менструації часто виявляється недостатнім. Для дівчат з аутизмом традиційні підходи, що зазвичай ґрунтуються на словесних або клінічних поясненнях, можуть викликати тривогу та сенсорне перевантаження.

Агенція Saatchi & Saatchi Middle East та бренд жіночої гігієни Essity створили «Ruby Blooms» — тактильний, заспокійливий досвід, який готує дівчаток до менструації через поступове, інтуїтивне залучення.

Перший у світі сенсорний путівник допомагає дівчаткам з аутизмом зрозуміти, що таке менструація у спосіб, який відповідає їхнім унікальним потребам.

Проєкт знаменує собою сміливий крок для гігієнічного бренда на Близькому Сході, адже в одному продуманому комунікаційному повідомленні вирішуються проблеми стигматизації менструального циклу та доступності засобів гігієни.

«Ruby Blooms» був запущений у фізичному форматі, розповсюджений через спеціалізовані школи та клініки по всій території ОАЕ, а також підтриманий безпосередньою взаємодією з батьками та освітянами.

Розкажіть друзям про новину