Бренд засобів для дезінфекції представив кутюр, який смердить
17 Вер 2024, 17:10

Бренд засобів для дезінфекції представив кутюр, який смердить

Бренд засобів для дезінфекції Dettol представив свою першу соціальну та інфлюенсерську кампанію у партнерстві з агенцією McCann London.

«O’Dour Couture» — це сатирична, але стильна кампанія, що висвітлює перетин моди та чистоти, позиціонуючи засіб для дезінфекції Dettol як найвищий рівень моди. Кампанія стартувала 13 вересня напередодні цьогорічного Тижня моди в Лондоні.

Натхненна колекціями високої моди, ця кампанія наважується дослідити часто ігнорований, але важливий світ прання через призму моди. Кожна річ була натхненна повсякденними бактеріями: від «Swea-T-Shirt», одяг, просочений потом у годину пік, до «Little Black Death», річ, яка використовується вдень і вночі і вкрита густим чорним брудом.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Креативна ідея McCann Content Studios демонструє, як одяг набуває мікробів і запаху навіть після прання, і як Dettol забезпечує ідеальне рішення.

Ролик кампанії був створений і спродюсований McCann Content Studios та продакшн-студією Craft Manchester, щоб продемонструвати перебільшений знос цих «дизайнерських» речей.

«O’Dour Couture» домінуватиме в диджитал просторі протягом вересня, що збігається з Тижнем моди в Лондоні. Оскільки Тиждень моди в Лондоні відзначає інновації та стиль, кампанія є своєчасним нагадуванням про те, що справжня розкіш криється в деталях — аж до одягу, який носить людина, і того, як вона за ним доглядає.

Розкажіть друзям про новину