Бренд туалетного паперу звернувся до сідниць своїх покупців із серйозним посланням
10 Тра 2023, 11:30

Бренд туалетного паперу звернувся до сідниць своїх покупців із серйозним посланням

Кампанія бренду туалетного паперу D2C «Who Gives a Crap» закликала людей рятувати планету знизу догори.

За даними бренду, для виробництва традиційного туалетного паперу щодня знищується 1 мільйон дерев, і своєю першою глобальною кампанією екологічний бренд хотів показати людям, що великі зміни можуть відбутися від того, що вони встають або, скоріше, сідають за те, у що вони вірять.

Простіше кажучи, якщо людина має сідниці, вона може бути активістом. Все, що потрібно зробити, це перейти на 100% перероблений продукт бренду B-Corp.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«У той час як люди відчувають себе пригніченими кліматичною приреченістю і похмурістю, стикаючись з новими кліматичними проблемами щодня, ми хотіли привнести трохи світла і зухвалості у цю важку тему. Великі зміни можуть початися з чогось маленького, як сидіння в туалеті», – каже Марія Чілевич, голова бренд-менеджменту Who Gives A Crap.

«Кампанія показує, що наші герої вже ходять серед нас або за нами. Це наш заклик до сідниць. Сідниці завжди носили штани, а тепер вони збираються “очистити” світ».

Австралійське агентство 72andSunny створило глобальну платформу бренду і тісно співпрацювало з талановитим режисером Стефом Хантом з Exit Films над фільмом.

«Коли ми почули цифри про вирубку лісів, ми були шоковані. Ми одразу ж повинні були допомогти команді WGAC донести їхню історію до світу», – додав Люк Мартін, виконавчий креативний директор 72andSunny.

«Оскільки розмови з головами людей досі не спрацювали, ми подумали, що, можливо, настав час спробувати переконати інший кінець міста зайняти свою позицію, або, в даному випадку, сісти за стіл переговорів заради змін».

Розкажіть друзям про новину