Бренд товарів для сну перетворив хропіння на знижки
31 Січ 2025, 14:36

Бренд товарів для сну перетворив хропіння на знижки

Йорданський бренд товарів для сну Sleepzone запустив диджитал-платформу, яка перетворює звуки хропіння на купони на знижку. Чим голосніше значення хропіння в децибелах, тим більша знижка.

Хропіння часто є симптомом сну на неправильній подушці, і саме тут Sleepzone втручається, щоб запропонувати зручні подушки, які допоможуть краще спати.

Орієнтуючись на тих, хто був доведений до божевілля через гучні нічні концерти, які влаштовують їхні сплячі подружжя, Sleepzone пропонує найкращий можливий засіб — зручнішу подушку.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія запрошує людей записати 15-секундний кліп із хропінням свого партнера, поки він дрімає. Потім вбудований алгоритм перетворює рівень децибел, висоту голосу та загальний рівень роздратування на індивідуальний відсоток знижки, який клієнт може отримати.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео