Бренд сухофруктів помістив знання у свої коробки
05 Жов 2023, 17:11

Бренд сухофруктів помістив знання у свої коробки

Компанія з виробництва сухофруктів Sun-Maid Growers of California разом з диджитал освітнью програмою ABCmouse та некомерційною організацією Little Free Library, що популяризує обмін книжками, запустила кампанію, яка дозволить відкрити маленькі бібліотеки у 100 містах по всій Америці.

Багатогранна кампанія з підвищення грамотності забезпечує широкий доступ до домашнього читання та книг, які надихають юних читачів, і водночас пропагує здорові харчові звички.

Червона коробка Sun-Maid містить ексклюзивні, лімітовані флеш-картки ABCmouse з уроком читання, який міститься на кожній коробці. Крім того, кожна упаковка з шести коробок містить спеціальне посилання на інтерактивний мікросайт ABCmouse з різноманітними цікавими та захоплюючими завданнями — від повної колекції флеш-карток зі словами до робочих таблиць та розмальовок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Центральним елементом кампанії є портал на сайті Sun-Maid, який заохочує шанувальників грамотності голосувати за міста і селища, де будуть розміщені майбутні бібліотеки. Було подано понад 131 000 голосів, і перший книгообміниик Little Free Library з’явився у Фресно, штаті Каліфорнія. Решта бібліотек будуть відкриті по всій країні протягом 2023 і 2024 років.

Little Free Library надасть юним читачам доступ до приблизно 57 200 книг, які будуть розповсюджуватися через книгообмінник Little Free Library Sun-Maid лише протягом першого року, і приблизно 52 000 відвідувачів маленьких безкоштовних бібліотек Sun-Maid щороку.

Кампанія проходить на тлі нещодавніх даних, які показали, що лише 35% учнів вміють читати на високому рівні до четвертого класу, а результати Національного оцінювання освітнього прогресу з читання є найнижчими за останні десятиліття.

Маркетингове агентство quench займалось розробкою кампанії.

Розкажіть друзям про новину