Бренд сухофруктів помістив знання у свої коробки
05 Жов 2023, 17:11

Бренд сухофруктів помістив знання у свої коробки

Компанія з виробництва сухофруктів Sun-Maid Growers of California разом з диджитал освітнью програмою ABCmouse та некомерційною організацією Little Free Library, що популяризує обмін книжками, запустила кампанію, яка дозволить відкрити маленькі бібліотеки у 100 містах по всій Америці.

Багатогранна кампанія з підвищення грамотності забезпечує широкий доступ до домашнього читання та книг, які надихають юних читачів, і водночас пропагує здорові харчові звички.

Червона коробка Sun-Maid містить ексклюзивні, лімітовані флеш-картки ABCmouse з уроком читання, який міститься на кожній коробці. Крім того, кожна упаковка з шести коробок містить спеціальне посилання на інтерактивний мікросайт ABCmouse з різноманітними цікавими та захоплюючими завданнями — від повної колекції флеш-карток зі словами до робочих таблиць та розмальовок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Центральним елементом кампанії є портал на сайті Sun-Maid, який заохочує шанувальників грамотності голосувати за міста і селища, де будуть розміщені майбутні бібліотеки. Було подано понад 131 000 голосів, і перший книгообміниик Little Free Library з’явився у Фресно, штаті Каліфорнія. Решта бібліотек будуть відкриті по всій країні протягом 2023 і 2024 років.

Little Free Library надасть юним читачам доступ до приблизно 57 200 книг, які будуть розповсюджуватися через книгообмінник Little Free Library Sun-Maid лише протягом першого року, і приблизно 52 000 відвідувачів маленьких безкоштовних бібліотек Sun-Maid щороку.

Кампанія проходить на тлі нещодавніх даних, які показали, що лише 35% учнів вміють читати на високому рівні до четвертого класу, а результати Національного оцінювання освітнього прогресу з читання є найнижчими за останні десятиліття.

Маркетингове агентство quench займалось розробкою кампанії.

Розкажіть друзям про новину