27 Чер 2023, 13:58

Бренд спортивного харчування висміяв суворі реалії Тур де Франс

Рекламна кампанія від провідного світового бренду спортивного харчування Science in Sport під назвою «The Tour» – це серія чорно-білих фотографій, які показали, що насправді відчуваєш, коли змагаєшся у велоперегонах. За участю спортсменів, що змагаються на витривалість, кампанія показує, наскільки жорстокими та складними можуть бути змагання.

На одному із зображень напис: «Одне з найкрасивіших зображень пекла, яке ви коли-небудь бачили», коли група спортсменів їде через гору. Від високих температур до психічного напруження, серія оживляє змішану реальність болю та ейфорії, яку відчувають учасники змагання.

Кампанія, створена у співпраці з креативним агентством M&C Saatchi, буде проходити в пресі, на зовнішніх та соціальних каналах, а також буде активована за допомогою заходів та партнерств.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Метт Лі, виконавчий креативний директор M&C Saatchi London, сказав: «Science in Sport є лідером у галузі спортивного харчування та брендом, який обирають найкращі велосипедисти світу. Вони розуміють, через що доводиться проходити гонщикам, беручи участь у найскладніших перегонах у світі. Ми в захваті від цієї кампанії, яка висвітлює біль, страждання та величезні фізичні зусилля, яких вимагає Тур де Франс. І ми ще більш щасливі, що ніколи не дізнаємося, як це відчувається».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео