Бренд рослинного м’яса планує зібрати мільйон євро на розвиток екологічної їжі
13 Вер 2023, 16:41

Бренд рослинного м’яса планує зібрати мільйон євро на розвиток екологічної їжі

Бренд замінника м’яса La Vie оголосив про запуск своєї нової краудфандингової кампанії на платформі Crowdcube, яка триватиме з 7 по 28 вересня 2023 року.

Співзасновники компанії Ніколя Швейцер та Вінсент Пуліше мають намір зібрати 1 мільйон євро, які потім використає стартап, щоб розширити свій бізнес та «революціонізувати» майбутнє екологічно безпечної їжі.

https://www.youtube.com/watch?v=A3kXfxVARQc

Краудфандингова кампанія також допоможе La Vie зміцнити свої позиції на ринку рослинних продуктів харчування Великобританії, Франції та країн Бенілюксу, а також профінансувати експансію на нові ринки та території до 2030 року.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бренд планує розширити свій асортимент до 100 найменувань і розробити п’ять нових «технологічних будівельних блоків», які, на думку La Vie, допоможуть йому «перевершити свинину» як за смаком, так і за поживністю. Цією краудфандинговою кампанією La Vie запрошує інвесторів та споживачів зробити свій внесок у сталий розвиток планети без шкоди для смаку.

Ніколя Швейцер, генеральний директор та співзасновник La Vie, прокоментував: «Індустрія харчових технологій зараз переживає спад, але наші видатні результати та інвестиції свідчать про наш проривний підхід, заснований на власних технологіях та бренді, орієнтованому на задоволення. У відповідь на високий попит з боку інвесторів та клієнтів, ми відкриваємо наш капітал на обмежений час. З планом досягти 12 млн євро річного обороту до кінця року, це підкреслює багатообіцяюче майбутнє індустрії. Унікальне поєднання технологій та ідентичності бренду вирізняє нас з-поміж інших, кидаючи виклик галузевим нормам. Цей стратегічний крок має на меті об’єднати глобальну спільноту лідерів змін, які резонують з нашим баченням».

Паралельно з краудфандинговою кампанією бренд також запустить маркетингову кампанію. Зовнішня реклама буде представлена у диджитал, друкованому та соціальному форматах у різних містах Європи.

Розкажіть друзям про новину