Бренд паперових рушників оплатить весілля парам, які дадуть обітницю чистоти
16 Лют 2024, 12:03

Бренд паперових рушників оплатить весілля парам, які дадуть обітницю чистоти

Нова інтегрована кампанія бренду паперових рушників Plenty «Vow To Clean» пропонує відмовитися від дорогих подарунків чи квітів і завести свого партнера, засукавши рукава та взявшись за швабру. А щоб заохотити до цього, компанія пропонує щасливим парам шанс виграти безкоштовну весільну церемонію, якщо вони пообіцяють прибирати у своїх весільних обітницях.

Щоб взяти участь у акції, парам потрібно зареєструватись на спеціальному сайті. Святкування відбудеться у Лондоні в березні. Службу проведе священик, але вона не матиме юридичної сили. Plenty подбає про планування і покриє витрати для пари і 20 гостей, включаючи місце проведення, декорації, квіти та музичний супровід.

Кампанія розроблена агенцією AMV BBDO. Ця робота народилася з платформи Plenty «Love is Messy», створеної у 2020 році, з розуміння того, що здоровіші стосунки у безладі створюють міцніші стосунки один з одним, а також з нового опитування 1000 британських пар, яке показало, що прибирання — це акт любові.

Результати дослідження Plenty також показали, що понад 60% британців воліють мати чисту кухню, а не букет квітів. 8 з 10 кажуть, що для їхнього партнера прибирання розлитих рідин важливіше, ніж романтична композиція з пелюстками троянд і свічками.

«Vow To Clean» має на меті заохотити пари прибирати одне за одним, щоб зберегти їхнє кохання міцним, а також позиціонувати Plenty як інструмент для налагодження стосунків у житті сімейних пар по всій Британії.

Щоб посилити повідомлення та стимулювати залучення, агенція AMV BBDO також представила відео, яке пропонує поглянути на те, як може виглядати важливий день для пари.

«Наше дослідження показало, що прибирання відіграє ключову роль у стосунках, пом’якшуючи розбіжності, що виникають через домашні клопоти. «Vow To Clean» втілює етос Plenty у креативній та амбітній ідеї, віддзеркалюючи наше справжнє прагнення до зміцнення міцних зв’язків, незважаючи на безлад, який неминучий у нашому житті», — сказала Мартіна Пулопаті, директорка з глобального маркетингу та комунікацій, підрозділу споживчих товарів компанії Essity, якій належить Plenty.

Розкажіть друзям про новину