Бренд одягу створив маніфест про значення незалежності для українських жінок
20 Сер 2024, 11:30

Бренд одягу створив маніфест про значення незалежності для українських жінок

3 нагоди 33-ї річниці незалежності України бренд жіночого одягу STIMMA створив проєкт «Незалежні 33». Він покликаний розкрити справжнє значення незалежності для українських жінок. 

В інтерв’ю 33 українки поділились своїм визначенням особистої незалежності. Сильні й талановиті жінки, різні за віком, професією та життєвим досвідом, своїми влучними фразами показали всю багатогранність сучасної української жінки — їх мрії, досягнення та проявлення власного «я».

«Незалежні 33» є маніфестом, який прагне донести ідею, що для жінки незалежність так само важлива, як і для держави.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину