Бренд одягу створив маніфест про значення незалежності для українських жінок
20 Сер 2024, 11:30

Бренд одягу створив маніфест про значення незалежності для українських жінок

3 нагоди 33-ї річниці незалежності України бренд жіночого одягу STIMMA створив проєкт «Незалежні 33». Він покликаний розкрити справжнє значення незалежності для українських жінок. 

В інтерв’ю 33 українки поділились своїм визначенням особистої незалежності. Сильні й талановиті жінки, різні за віком, професією та життєвим досвідом, своїми влучними фразами показали всю багатогранність сучасної української жінки — їх мрії, досягнення та проявлення власного «я».

«Незалежні 33» є маніфестом, який прагне донести ідею, що для жінки незалежність так само важлива, як і для держави.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину