Бренд нижньої білизни порівняв свою технологію з першим класом та приватним літаком
15 Тра 2024, 12:41

Бренд нижньої білизни порівняв свою технологію з першим класом та приватним літаком

SAXX Underwear — це «How A Gentleman Treats His Balls». Це дворічна бренд-платформа для преміального бренду нижньої білизни від креативної агенції Quality Meats. Quality Meats та SAXX розширили платформу розкішною серією з чотирьох рекламних роликів за участю елегантної Джентльменки, яка звертається до камери з мудрими порадами щодо догляду за чоловічими м’ячиками та розкішною грою слів.

Новина за темою
Бренд нижньої білизни створив кулон у формі чоловічого серця

У рекламних роликах технологія SAXX порівнюється з «просторим затишним сидінням у першому класі», «повною стипендією в престижному університеті з першокласними зручностями», «власним бальним залом» і «розкішним приватним літаком з власною вишуканою кабіною пілота».

Новина за темою
Гумористичний ролик зобразив інтимні зони чоловіків у вигляді волохатих «хлопчиків»

«Наша мета — змусити більше чоловіків і тих, хто їх любить, замислитися над своїми звичками щодо нижньої білизни та усвідомити, що і вони, і їхні м’ячики заслуговують на краще», — заявила Шона Олстен, віце-президентка з бренд-маркетингу SAXX.

SAXX має фанатичну клієнтську базу, продаючи 10 пар нижньої білизни щохвилини, при цьому 93% клієнтів мають намір повернути товар з допандемічних часів і успішно зарекомендував свій продукт як ім’я на слуху, переконавши чоловіків, що вони заслуговують на кращу білизну.

Кампанія проходить на телебаченні та стрімінгових платформах у США, а також у соціальних мережах і в диджитал.

Розкажіть друзям про новину