Бренд миючих засобів спародіював латиноамериканські телесеріали та реаліті-шоу Кардаш’янів
27 Тра 2024, 17:20

Бренд миючих засобів спародіював латиноамериканські телесеріали та реаліті-шоу Кардаш’янів

У латиноамериканських сім’ях, коли в суботу вранці починають грати пісні іспанської співачки Росіо Дуркаль, це означає, що настав час прибирання.

Універсальний досвід і виразний запах лавандового миючого засобу Fabuloso є основними спогадами латиноамериканців у всьому світі, саме тому кампанія бренду миючих засобів Colgate-Palmolive по просуванню багатофункціонального миючого засобу стала певною несподіванкою. Зрештою, цей продукт багато латиноамериканців знають і без реклами.

Кампанія «Dramatically Clean», створена агенцією VML, націлена на латиноамериканську аудиторію через пародію на сучасну теленовелу, з гіперболізованими персонажами та драматичними сценами у, здавалося б, заможній латиноамериканській родині.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ролики зображують бійки їжею та сімейні чвари (які, звісно, перериваються та вирішуються Fabuloso), безлади та навіть зачитування останньої волі бабусі Ауеліти під іспанську гітарну мелодію.

Ролики містять титульний слайд, який імітує сімейний кадр із реаліті-шоу «Життя Кардаш’янів», запуск яких збігається з прем’єрою 5-го сезону шоу про Кардаш’янів на каналі Hulu. Комедійно погана гра акторів, яскраве вбрання та глибокі зітхання пронизують весь ролик драматизмом.

Хоча ролики цікаво дивитися, і вони мають на меті показати захоплення від прибирання з Fabuloso, буде цікаво подивитися на реакцію на кампанію, адже надто яскраві персонажі, їхній гардероб і глибокий іспанський акцент можуть здатися декому надто стереотипними. Деякі образи персонажів відповідають поширеним у ЗМІ стереотипам про латиноамериканців, зокрема, латиноамериканський коханець, який зображений у ролику «Last Will».

Розкажіть друзям про новину