Бренд Кортні Кардаш’ян створив кольє для зберігання вітамінів
15 Сер 2024, 13:24

Бренд Кортні Кардаш’ян створив кольє для зберігання вітамінів

Кортні Кардаш’ян зберігає свої БАДи в… намисті.

Її бренд вітамінів Lemme та бренд аксесуарів Haricot Vert об’єднали зусилля для створення кольє з шармами вартістю 199 доларів, у якому можна носити вітаміни Lemme.

Прикраса з’явиться у продажу 15 серпня і буде доступна на сайті Lemme та в магазині Haricot Vert, який нещодавно відкрився в Брукліні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кольє має срібний кулон-медальйон у вигляді серця, куди можна покласти вітаміни, а на саму прикрасу повісити безліч шармів. Дизайн Haricot Vert використовує вінтажні елементи та виготовляється вручну.

Ця колаборація стала продовженням останньої лімітованої серії льодяників Glow Lollipops зі смаком кавуна, які швидко стали фаворитами в соціальних мережах.

Частина прибутку від цієї співпраці піде на користь P.S. Arts, неприбуткової організації, що займається мистецькою освітою для молоді.

Розкажіть друзям про новину