Бренд кавового лікеру випустив келих, який маскує еспресо мартіні під пиво
13 Бер 2025, 13:10

Бренд кавового лікеру випустив келих, який маскує еспресо мартіні під пиво

Агентство Wieden+Kennedy London представило кампанію до Дня Святого Патріка для бренду кавового лікеру Kahlúa — зухвале рішення для любителів коктейлів, які стикаються з «тиском дня Святого Патріка», щоб випити стаут.

«Schneaky Espresso Martini Glass» — це келих ручного видування, призначений для того, щоб замаскувати еспресо мартіні під келих стауту. Дослідження показують, що 64% людей, які п’ють, відчували тиск, щоб замовити певний напій, а 42% бояться осуду за вибір коктейлю замість пива на День святого Патріка. Останній трюк Kahlúa дозволяє їм пити під прикриттям.

Ексклюзивно в обраних пабах Великобританії та Ірландії 17 березня гравці можуть отримати безкоштовний «Schneaky Espresso Martini Glass», замовивши його за допомогою секретного кодового слова на барній стійці.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ідея, розроблена W+K London та реалізована власною продакшн-студією WracK, стала продовженням успіху минулорічної кампанії до Дня Святого Патріка, яка сприяла зростанню продажів еспресо мартіні на 300% протягом святкових вихідних.

Розкажіть друзям про новину