Агентство Wieden+Kennedy London представило кампанію до Дня Святого Патріка для бренду кавового лікеру Kahlúa — зухвале рішення для любителів коктейлів, які стикаються з «тиском дня Святого Патріка», щоб випити стаут.
«Schneaky Espresso Martini Glass» — це келих ручного видування, призначений для того, щоб замаскувати еспресо мартіні під келих стауту. Дослідження показують, що 64% людей, які п’ють, відчували тиск, щоб замовити певний напій, а 42% бояться осуду за вибір коктейлю замість пива на День святого Патріка. Останній трюк Kahlúa дозволяє їм пити під прикриттям.
Ексклюзивно в обраних пабах Великобританії та Ірландії 17 березня гравці можуть отримати безкоштовний «Schneaky Espresso Martini Glass», замовивши його за допомогою секретного кодового слова на барній стійці.
Ідея, розроблена W+K London та реалізована власною продакшн-студією WracK, стала продовженням успіху минулорічної кампанії до Дня Святого Патріка, яка сприяла зростанню продажів еспресо мартіні на 300% протягом святкових вихідних.
