21 Тра 2024, 10:59

Бренд-героєм айдентики української компанії став торфогном

Креативна маркетингова агенція Brain Tank створила айдентику для компанії «Рожнятів Торф», яка займається видобуванням торфу.

Створення айдентики для підприємства, яке займається нетиповою діяльністю в розумінні більшості, об’єктивно, є цікавим кейсом. Адже в порівнянні з брендами іншої, більш прийнятної для загалу, сфери діяльності, робота з «нетривіальним» брендом потребує нових рішень, які ґрунтуються на базі глибокого аналізу та усвідомлення всіх специфік продукту компанії.

І от як же заявити про продукт, який для багатьох є результатом складної діяльності та чим керуватися, аби привернути до нього увагу потенційних споживачів?

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
Це був неймовірно цікавий досвід, тому, що з подібними компаніями ми ніколи не мали справу. Відчувши широке поле можливостей, нам хотілося зробити щось мега — вау, аби здивувати не тільки самого клієнта, а й споживача, до якого потрапить цей продукт. Тому, перебравши купу можливих варіантів, нашою фінальною станцією у креативі, стало рішення щодо створення бренд-героя — гнома.
Юлія Ясьмо
проджект-менеджерка проєкту

Як каже команда, гном — це образ маленького працьовитого створіння, що живе в легендарному місці з покладами торфу. Він має велику команду своїх однодумців — торфогномів, що допомагають людям у видобутку торфу, завдяки чому вони мають можливість розширити свої підземні володіння Торфогномії. Наразі в Торфогномії проживає 12 типів гномів.

Гном — обличчя серйозного підприємства? ТАК! А чому ні? Чому зі словами “важка або серйозна галузь виробництва” асоціюється якась примітивна візуалізація, яка фактично та сухо демонструє продукт? Ми вирішили піти від цього усталеного шаблону та дати цьому продукту яскравий та влучний образ, який точно стане унікальним прикладом у своїй галузі, адже якісного маркетингу потребує кожен продукт, незалежно від своєї форми та галузі.
Андрій Франчук
креативний директор Brain Tank

Стратегічний партнер Brain Tank Євгеній Миронюк підкреслив, що нецікавого та нудного бізнесу немає, є лише неякісний та тривіальний маркетинг.

Істина глаголить, що успішний результат будь-якої співпраці з клієнтом, чи то створення бренду, стратегії його просування, або ж айдентики залежить від одного важливого факту — прожиття ролі споживача, для якого певний продукт реалізується. Отож, розробляючи айдентику для нетипового бізнесу, ми мімікрували під філософію споживача, аби продукт нашого клієнта став для нього зрозумілим та унікальним. Звідси й випливає наш бренд-герой Brain Tank — хамелеон, що чудово розуміє інсайти із життя реальних споживачів, які передують успіху клієнта.
Андрій Франчук
креативний директор Brain Tank

Розкажіть друзям про новину

Нове відео