Бренд REVO створив 8-бітну комп’ютерну гру «REVO LOVE IS» на підтримку нової лімітованої версії енергетичного напою з однойменною назвою. Гра присвячена темі кохання та еротичних пригод. «Групі Компаній «Нові Продукти», яка випускає REVO, допомогла реалізувати цю ідею агенція TSD».
Мета гри – пройти шлях київським мікрорайоном «ПОХ» (метро Позняки-Осокорки-Харківська), сповненим небезпечних випробувань і знайти своє кохання. За сюжетом, головний герой тікає з квартири коханки та опиняється на вулиці у спідній білизні. Там він змушений тікати від навіжених бабусь, які стають на заваді молодіжним розвагам, та місцевої гопоти. Добувати собі одяг, «полювати» на артефакти, які додають йому сили, й шукати бляшанки REVO LOVE IS, які виступають найпотужнішим афродизіаком. Наприкінці герой опиняється в нічному клубі, де й відбувається кульмінація. Гра сподобається усім, хто любить Super Mario й естетику 8-бітної епохи. Вона доступна на смартфоні й ПК.
«8-бітний ретро-стиль 1980-х і 1990-х років зараз дуже популярний, тому ми вирішили створити саме таку гру. Ми хотіли вчергове довести, що REVO любить і вміє створювати яскраві історії, які викликають щирий інтерес у молодіжної аудиторії напою. Гра «REVO LOVE IS» передає розбишацький візуальний стиль нової бляшанки REVO. Алкогольно-енергетичний коктейль REVO LOVE IS BITTER LEMON – це «суперсила» для отримання задоволення, яких так не вистачає в буденному житті, особливо зараз. А у комп’ютерній грі таку саму суперсилу завдяки REVO отримує головний герой», – прокоментувала Олена Селютіна, директорка з комунікацій ГК «Нові Продукти».
Зіграти у «REVO LOVE IS» можна за посиланням.
Запуск гри був присвячений лімітованій версії енергетичного напою – REVO LOVE IS BITTER LEMON. Напій випускається у бляшанці 0,5 літра і має провокаційний та зухвалий дизайн в рожевому кольорі. Також на банці розміщений QR-код із грою.