Бренд дезодорантів створив білборд з ароматом «пікантних місць» чоловіка та жінки
26 Бер 2025, 15:51

Бренд дезодорантів створив білборд з ароматом «пікантних місць» чоловіка та жінки

Бренд антиперспірантів та дезодорантів Sure запустив ароматний білборд, який дозволяє перехожим відчути запах нового дезодоранту для всього тіла, що запускається у Великобританії.

Розроблена для усунення неприємного запаху в його джерелі, ця найбільш адаптивна технологія має на меті звільнити людей від страху неприємного запаху тіла і допомогти кожній частині тіла пахнути краще.

Ароматизований оліями білборд заохочує перехожих зупинитися і понюхати «пікантні місця» чоловіка та жінки, зображених на постері. Реакція на цей потужний рекламний щит буде зафіксована на камеру для використання в кампанії в соціальних мережах.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Постер буде розміщений у лондонському районі Камден лише на один день і має на меті стимулювати розмови про кампанію, коли продукт з’явиться на полицях супермаркетів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео