Бренд чоловічого одягу і бригада «Хартія» випустили ролик про головну мрію українців
30 Вер 2024, 17:13

Бренд чоловічого одягу і бригада «Хартія» випустили ролик про головну мрію українців

До Дня захисників і захисниць України INDPOSHIV і «Хартія» показали, як вони уявляють майбутню перемогу. Відео про мрію знімали в самому серці Харкова — в місці, де зародився добровольчий підрозділ в лютому 2022 року, і яке з травня 2024 захищає бригада.

Після початку повномасштабного вторгнення, як і більшість українських бізнесів, бренд INDPOSHIV адаптувався до нових реалій. Та з 2024 року відкрив ще один напрям — пошиття парадних форм для військових. 

Наша місія — одягати найкращих чоловіків країни, частина яких наразі стали військовими та захищають нашу незалежність на полі бою. І святковий одяг, який точно їм буде потрібний після перемоги, це парадна форма. Працювати над цим новим напрямом було для нас дуже важливо та надихаюче, адже ця парадна форма частина нашої спільної мрії. Ідея для ролику народилася у нас після мого знайомства з Всеволодом Кожемяко, засновником добровольчого батальйону «Хартія». Він дуже надихаюча людина та мені дуже захотілося зробити щось із сенсом разом з ним і «Хартією», яка зараз перетворилася на бойову бригаду НГУ з бойовими здобутками та власною історією. Тож ми пошили парадну форму та вирішили зняти ролик про нашу мрію, яку вони і ще мільйони військових наближають кожен день.
Катерина Возіанова
засновниця бренду Indposhiv
Військова форма Сил оборони — один із символів держави, особливо якщо країна перебуває в стані війни й відстоює свої кордони. Саме тому повага до однострою — це повага до самої держави. Так з’являється поняття «честь уніформи». Розуміння цього поняття приходить не відразу, а лише після усвідомлення та прийняття цінностей свого підрозділу, бригади, роду військ і в цілому — Сил оборони. Після пережитих важких тренувань, виконаних бойових завдань і, що важливо, після спільних перемог. А парадний однострій — це є символ нашої найбільшої мрії та цілі, нашої спільної перемоги. Це та мрія, заради якої живе і працює щодня кожен військовий.
пресслужба 13-ї бригади оперативного призначення НГУ «Хартія»

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину