Італійський бренд побутової техніки De’Longhi представив нову главу кампанії «Global Perfetto» за участю амбасадора бренду Бреда Пітта.
Якщо перша глобальна кампанія 2021 року мала на меті утвердити роль De’Longhi як світового авторитету кави, вийшовши на екрани, торгові точки та диджитал платформи по всьому світу, то цьогорічна кампанія має на меті підтвердити провідну роль De’Longhi у світі кави.
Прагнення до досконалості у приготуванні кави, дослідження багатьох сортів свіжих зерен і людські зв’язки, що виникають з цієї відданості — ось елементи нової історії, яка веде амбасадора бренду насолоджуватися досконало приготованою чашкою кави з кавоварок De’Longhi.
Кампанія покликана стати платформою для підтримки локальних запусків продуктів і надати актуальності чотирьом різним кавомашинам, що відповідає потребам ринків від США до Австралії та від Європи до Азії.
«Як глобальний комунікаційний центр De’Longhi, ми неймовірно пишаємося цією новою главою, яка є винагородою за велику командну роботу, у якій клієнт і агентство дійсно працювали в синергії. Ця кампанія — видатна робота, що віддає шану бренду, який завжди приносив якість та автентичність в оселі по всьому світу», — коментує Карло Нозеда, генеральний директор агенції M&C Saatchi Milano та M&C Saatchi EU.
Кампанія була створена комунікаційною агенцією M&C Saatchi Milano та спродюсована продакшн-компаніями Smuggler та Utopia Milano.