Компанія Lego Group випустила різдвяну рекламу, яка цього року розповідає про епічну битву сніжками, що має на меті показати дітям, що гра з Lego — це їхня суперсила.
У 30-секундному ролику з’являється Олаф із мультфільму «Крижане серце» і бабуся, яка уникає удару сніжкою, використовуючи силу Лего Йоди.
Кампанію створило внутрішнє агентство Lego у співпраці з агентством Droga5 Dublin, що належить Accenture Song.
Святкова реклама є частиною кампанії Lego «Play is Your Superpower», яка стартувала на початку року. Ширша кампанія має на меті показати, як гра з Lego може трансформувати звичайні моменти.
Це глобальна кампанія, яка триватиме на телебаченні, у диджиталі, зовнішній рекламі, кінотеатрах, соціальних мережах та електронній комерції протягом усього святкового періоду.