10 Лис 2023, 17:13

Бої сніжками, Олаф та Йода: різдвяний ролик Lego показав дітям, що гра є їх суперсилою

Компанія Lego Group випустила різдвяну рекламу, яка цього року розповідає про епічну битву сніжками, що має на меті показати дітям, що гра з Lego — це їхня суперсила.

У 30-секундному ролику з’являється Олаф із мультфільму «Крижане серце» і бабуся, яка уникає удару сніжкою, використовуючи силу Лего Йоди.

Кампанію створило внутрішнє агентство Lego у співпраці з агентством Droga5 Dublin, що належить Accenture Song.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Святкова реклама є частиною кампанії Lego «Play is Your Superpower», яка стартувала на початку року. Ширша кампанія має на меті показати, як гра з Lego може трансформувати звичайні моменти.

Новина за темою
LEGO відзначив неймовірну силу гри своїм першим бренд-фільмом

Це глобальна кампанія, яка триватиме на телебаченні, у диджиталі, зовнішній рекламі, кінотеатрах, соціальних мережах та електронній комерції протягом усього святкового періоду.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео