Бої сніжками, Олаф та Йода: різдвяний ролик Lego показав дітям, що гра є їх суперсилою
10 Лис 2023, 17:13

Бої сніжками, Олаф та Йода: різдвяний ролик Lego показав дітям, що гра є їх суперсилою

Компанія Lego Group випустила різдвяну рекламу, яка цього року розповідає про епічну битву сніжками, що має на меті показати дітям, що гра з Lego — це їхня суперсила.

У 30-секундному ролику з’являється Олаф із мультфільму «Крижане серце» і бабуся, яка уникає удару сніжкою, використовуючи силу Лего Йоди.

Кампанію створило внутрішнє агентство Lego у співпраці з агентством Droga5 Dublin, що належить Accenture Song.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Святкова реклама є частиною кампанії Lego «Play is Your Superpower», яка стартувала на початку року. Ширша кампанія має на меті показати, як гра з Lego може трансформувати звичайні моменти.

Новина за темою
LEGO відзначив неймовірну силу гри своїм першим бренд-фільмом

Це глобальна кампанія, яка триватиме на телебаченні, у диджиталі, зовнішній рекламі, кінотеатрах, соціальних мережах та електронній комерції протягом усього святкового періоду.

Розкажіть друзям про новину