LEGO відзначив неймовірну силу гри своїм першим бренд-фільмом
22 Вер 2023, 13:46

LEGO відзначив неймовірну силу гри своїм першим бренд-фільмом

Нещодавно компанія LEGO привідкрила завісу над своєю останньою кампанією під назвою «Play Is Your Superpower».

Це творче починання знаменує собою поворотний момент для виробника іграшок, адже, за словами LEGO, це його перший «повністю ігровий» бренд-фільм. Реклама сподівається відродити дух гри не лише серед дітей, але й серед дорослих.

Загалом, кампанія «Play Is Your Superpower» триватиме чотири місяці і буде приурочена до трьох ключових моментів: її запуск восени, Всесвітній день гри 12 жовтня та жвавий святковий сезон.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Звісно, центральним елементом запуску є новаторський фільм, який повністю ігровий. Інтерактивне відео, наповнене прихованими сюрпризами, запрошує глядачів до гри в онлайні або через застосунок бренду.

Підказки по всьому ролику заохочують сім’ї приєднатися до глобального об’єднання палких прихильників гри, перевтілившись у мініфігурки LEGO.

Доповнює фільм серія епізодів, покликаних у гумористичній формі подарувати сім’ям моменти радості.

Щоб запустити ініціативу, LEGO заручилася підтримкою кількох культурних діячів.

Такі відомі особистості, як модельєр та телеведучий Тан Франс, японська комікеса Наомі Ватанабе, природоохоронниця Бінді Ірвін та акторка Стефані Беатріс, діляться своїми унікальними історіями про те, як гра в дитинстві вплинула на їхнє життя та досягнення.

Крім того, глядачі побачать голлівудську актрису Джейн Лінч, відому завдяки грі у серіалі «Хор», у ролі поглиненої роботою генеральної директорки, яка переживає трансформаційну подорож у світ гри.

Цікаво, що вся концепція є відповіддю на нещодавнє глобальне дослідження, яке виявило тривожну тенденцію: зараз діти витрачають на гру лише 2% свого тижня, що еквівалентно лише семи годинам.

На противагу цьому, середньостатистичний дорослий присвячує приголомшливі 26 годин на тиждень прокручуванні стрічки на смартфоні. Цей зростаючий дефіцит гри підкреслює нагальну потребу відродити життєво важливу роль гри у формуванні когнітивних здібностей та загального благополуччя дитини.

«Понад 90 років ми відстоюємо інтереси дітей та їхнє право на гру. Ми віримо, що гра допомагає дітям розвивати такі навички, як творчість, впевненість і комунікація, які допомагають їм вчитися і процвітати сьогодні і в майбутньому», – сказала Джулія Голдін, директорка з маркетингу та виробництва LEGO Group.

«Фільм демонструє безмежні можливості для гри, які діти бачать навіть у найнудніших ситуаціях, і показує, як гра може змінити світ», – розповів Нік Тейлор, голова Our LEGO Agency.

Розкажіть друзям про новину