Оскільки на звичайні автомобілі припадає 61% викидів автомобільного транспорту, цей зсув обіцяє майбутнє з чистішим повітрям і тихішими вулицями. У той час як Bolt вітає цей перехід, команда також стурбована ностальгією міських жителів, які залишаться без знайомого запаху автомобільних викидів.
Щоб полегшити перехід і допомогти впоратися з втратою, Bolt створив дифузор Caromathérapy, спеціально розроблений для підтримки міських жителів, які переходять на електромобілі, привносячи властивості двигуна внутрішнього згоряння в їхні домівки.
Як випливає з назви, продукт схожий на ароматерапію, але замість евкаліптової пари дифузор випромінює заспокійливу суміш вихлопних газів, щоб відтворити розслабляючий аромат залежного від автомобілів міста.
Звичайно, створення справжнього такого дифузора було б токсичним і шкідливим для здоров’я, тому Bolt створив віртуальний, щоб підвищити обізнаність про вплив електротранспорту та донести свою ідею до людей.
Лііза Еннусте, креативна директорка Bolt, сказала: «Деяким людям подобається перспектива переходу на електромобілі та можливість користуватися спільним транспортом у своєму місті. Інші бояться цього. Ми придумали рішення для останніх. Ми створили Caromathérapy, щоб принести автентичне відчуття дорожнього затору у вашу вітальню. Він пахне, як автомобіль, і після натискання кнопки звучить, як автомобіль. Коли дифузор увімкнено, він відтворює звуки дорожнього руху, елегантно змішані з низкою ненормативної лексики, яка є справжньою частиною повсякденного життя [деяких] водіїв. Приємно бачити, що багато людей вважають спільне користування електросамокатами кращою альтернативою особистому автомобілю. Наше дослідження показало, що доступність електросамокатів Bolt призвела до зменшення кількості поїздок на автомобілі на 39% на 14 ринках».