Блейк Лайвлі змінила рецепт класичного поєднання алкогольного напою
10 Кві 2023, 14:22

Блейк Лайвлі змінила рецепт класичного поєднання алкогольного напою

Останній рекламний ролик Betty Buzz, компанії з виробництва міксерів для напоїв, що належить Блейк Лайвлі, оспівує хімічний зв’язок між джином і тоніком, приурочений до Національного дня джина і тоніка, що відзначається 9 квітня.

У рекламному ролику джин з тоніком порівнюють із одними з найбільш культурно значущими парами в історії західного світу. Наприклад, Клайд і Бонні, Ватсон і Холмс, сир і макарони, желе і арахісове масло.

Протягом усього ролика Лайвлі готує коктейль з джину та тоніка. Джин, звичайно ж, від Aviation American Gin — бренд її чоловіка.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Однак протягом усього ролика акцент робиться на “G”, а не на “T”, починаючи з назви самого ролика, “Tonic & Gin”, яка змінює порядок, у якому ці два напої зазвичай перераховуються в рекламі. Аналогічно, сценарій змінює традиційний порядок, вочевидь, намагаючись привернути увагу до тонізуючого напою Betty Buzz.

Кампанія була створена Maximum Effort, агентством цифрового маркетингу та продакшн-компанією Рейнольдса.

Розкажіть друзям про новину