Останній рекламний ролик Betty Buzz, компанії з виробництва міксерів для напоїв, що належить Блейк Лайвлі, оспівує хімічний зв’язок між джином і тоніком, приурочений до Національного дня джина і тоніка, що відзначається 9 квітня.
У рекламному ролику джин з тоніком порівнюють із одними з найбільш культурно значущими парами в історії західного світу. Наприклад, Клайд і Бонні, Ватсон і Холмс, сир і макарони, желе і арахісове масло.
Протягом усього ролика Лайвлі готує коктейль з джину та тоніка. Джин, звичайно ж, від Aviation American Gin — бренд її чоловіка.
Однак протягом усього ролика акцент робиться на “G”, а не на “T”, починаючи з назви самого ролика, “Tonic & Gin”, яка змінює порядок, у якому ці два напої зазвичай перераховуються в рекламі. Аналогічно, сценарій змінює традиційний порядок, вочевидь, намагаючись привернути увагу до тонізуючого напою Betty Buzz.
Кампанія була створена Maximum Effort, агентством цифрового маркетингу та продакшн-компанією Рейнольдса.