Благодійна організація випустила презервативи з рослинною тематикою для людей старше 65 років
11 Тра 2022, 12:48

Благодійна організація випустила презервативи з рослинною тематикою для людей старше 65 років

Згідно з дослідженням, проведеним благодійною організацією Relate, більше половини людей старше 65 років вважають себе «любителями сексуальних пригод», але багато хто почувається ніяково, говорячи про своє сексуальне життя, і багато хто майже ніколи не користується презервативами, що призводить до збільшення числа інфекцій, що передаються статевим шляхом, серед цієї вікової групи. Щоб підвищити обізнаність, організація об’єдналася з Ogilvy, щоб запустити кампанію «The Rise of Horniculture».

Кампанія включає серію дизайнів упаковок презервативів на рослинну тематику, які були виставлені серед пакетів насіння в садових центрах — тому що, якщо є щось, про що британці дійсно люблять говорити, то це садівництво.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Ogilvy UK (@ogilvyuk)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Секс і близькість можуть бути такими ж авантюрними і такими, що приносять задоволення в будь-якому віці. Це може бути інакше, з фізичних чи інших причин, але чудово, що наше дослідження показало, що це, як і раніше, важлива частина життя для тих, хто цього хоче. І ми не повинні боятися говорити про важливість безпечного сексу незалежно від віку», — сказала Анджула Мутанда, психотерапевт і президент Relate.

«Переносячи дискусії про сексуальне здоров’я в несподіване середовище, таке як садовий центр, ми ще раз намагаємося допомогти зруйнувати табу і змусити людей по всій країні говорити про радість сексу в пізньому віці».

Ілюстровані презервативи можна придбати у незалежному сімейному садовому центрі Finchley Nurseries. Асортимент включає баклажани, сливи, кабачки, цибулю і авокадо, що становить веганську і стійку колекцію презервативів, яка також біорозкладається.

«Один із найкращих способів подолати табу на розмови про секс та інтимні стосунки — це прямо говорити про те, що іноді це викликає у нас сміх, і використовувати гумор, щоб люди відчували себе більш комфортно, говорячи про презервативи», — додали Фара Кабір та доктор Сара Велш, засновники Hanx.

Минулого року Relate та Rankin випустили серію зображень, які пролили світло на красу сексу та близькості у старості.

Розкажіть друзям про новину