Згідно з дослідженням, проведеним благодійною організацією Relate, більше половини людей старше 65 років вважають себе «любителями сексуальних пригод», але багато хто почувається ніяково, говорячи про своє сексуальне життя, і багато хто майже ніколи не користується презервативами, що призводить до збільшення числа інфекцій, що передаються статевим шляхом, серед цієї вікової групи. Щоб підвищити обізнаність, організація об’єдналася з Ogilvy, щоб запустити кампанію «The Rise of Horniculture».
Кампанія включає серію дизайнів упаковок презервативів на рослинну тематику, які були виставлені серед пакетів насіння в садових центрах — тому що, якщо є щось, про що британці дійсно люблять говорити, то це садівництво.
«Секс і близькість можуть бути такими ж авантюрними і такими, що приносять задоволення в будь-якому віці. Це може бути інакше, з фізичних чи інших причин, але чудово, що наше дослідження показало, що це, як і раніше, важлива частина життя для тих, хто цього хоче. І ми не повинні боятися говорити про важливість безпечного сексу незалежно від віку», — сказала Анджула Мутанда, психотерапевт і президент Relate.
«Переносячи дискусії про сексуальне здоров’я в несподіване середовище, таке як садовий центр, ми ще раз намагаємося допомогти зруйнувати табу і змусити людей по всій країні говорити про радість сексу в пізньому віці».
Ілюстровані презервативи можна придбати у незалежному сімейному садовому центрі Finchley Nurseries. Асортимент включає баклажани, сливи, кабачки, цибулю і авокадо, що становить веганську і стійку колекцію презервативів, яка також біорозкладається.
«Один із найкращих способів подолати табу на розмови про секс та інтимні стосунки — це прямо говорити про те, що іноді це викликає у нас сміх, і використовувати гумор, щоб люди відчували себе більш комфортно, говорячи про презервативи», — додали Фара Кабір та доктор Сара Велш, засновники Hanx.
Минулого року Relate та Rankin випустили серію зображень, які пролили світло на красу сексу та близькості у старості.