Бізнесмени та політики станцювали тверк у трусах з вуглецевим слідом у ролику Channel 4
07 Лис 2023, 15:24

Бізнесмени та політики станцювали тверк у трусах з вуглецевим слідом у ролику Channel 4

Британський телеканал Channel 4 запустив яскраву кампанію для сезону програми «Climate Change» на Channel 4, де бізнесова та політична еліта постає такою, якою її ще ніколи не бачили — у трусах з вуглецевим слідом.

Телевізійна кампанія, що стартувала 6 листопада під час рекламної паузи в новинах Channel 4, показала бізнесменів та політиків, які зняли штани і почали тверкати у білих трусах з вуглецевим слідом.

Кампанія ґрунтується на передумові, що історично люди перебувають у центрі уваги, коли йдеться про зміни у поведінці, спрямовані на зменшення вуглецевого сліду. Ролик має на меті звернути увагу на дії та бездіяльність можновладців, таких як політики та керівники великих компаній, ставлячи під сумнів, чи достатньо вони роблять для цього.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розробкою кампанії займалось креативне агентство 4creative.

Нік Моран, керівник бренд-кампаній Channel 4, сказав: «Коли мова йде про зміну клімату, акцент часто робиться на тому, що люди повинні докладати більше зусиль, що може призвести до почуття провини, тривоги та безпорадності, особливо серед молодих поколінь. На Channel 4 ми віримо у свою місію цілеспрямовано кидати виклик, запитуючи нашу аудиторію: «Чи достатньо роблять ті, хто має владу, для боротьби з кліматичною кризою?».

Енді Вейсі та Ден Ворнер, креативні директори 4creative, кажуть: «Кампанія створює непомітний візуальний образ для непомітної теми. Люди не лінуються переробляти сміття, але чи достатньо роблять ті, хто має владу? Напередодні цілого сезону на Channel 4, присвяченого цій темі, ми хотіли створити дебати планетарного масштабу».

З 13 листопада кампанія також демонструватиметься в кінотеатрах, на зовнішніх носіях та в Інтернеті.

Розкажіть друзям про новину