Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ
24 Бер 2023, 12:43

Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

Тиждень відкритих людей, фонд Життєлюб

Фонд “Життєлюб” проводить акцію «Тиждень відкритих людей» – це тиждень корпоративного волонтерства, в який представники різних компаній будуть роздавати обіди Ба та Ді в різних районах Києва щодня. І не лише компаній – наприклад, до команди доєдналася Патрульна поліція Києва. Таким чином хотіли показати: волонтерити може кожен, і для того, щоб зробити добру справу, достатньо бажання та однієї вільної години на день.

Понад 300 на фронті та понад 13 000 в тилу – команда EVA підтримує Україну разом з клієнтами

За результатами 2022-го року мережа EVA майже утримала товарообіг на рівні довоєнного 2021-го (зниження склало 4%).  Понад 300 співробітників компанії захищають країну на фронті, в той час як понад 13 000 підтримують роботу мережі та забезпечують українців товарами першої необхідності. За рік спільно з клієнтами компанія акумулювала і спрямувала на допомогу країні, зокрема Силам оборони та людям, що постраждали від російської агресії, більше 40 млн грн.  

ГО «Землячки» зібрали 3 млн гривень на закупівлю військового тактичного взуття для захисниць

Збір тривав з 1 лютого по 8 березня і проходив під хештегом #красапереможе. До збору долучились такі відомі бренди, як мережа салонів краси Backstage, медична бьюті клініка Method Clinic, професійний косметичний бренд Medik8, професійна корейська косметика Ramosu, мережа салонів лазерної епіляції LaserVille, бренд натуральної косметики ручної роботи DUSHKA, медичний центр лікаря Ольги Римаренко Rymarenko Clinic, платформа для навчання і розвитку спеціалістів естетичної медицини Academy of Advanced Aesthetics з косметикою Rejuran, рослинна космецевтика українського виробництва Rosabella, натуральна косметика Cream.ki, бренд одягу Cover.apparel. ua та інші. Понад 2 млн гривень зібрали українські IT компанії, які також доєднались до збору. Більш ніж пів мільйона гривень задонатили небайдужі українці через інстаграм ГО «Землячки».

3000 дітей отримають психологічну та гуманітарну допомогу від БФ «Мама плюс Я» та компанії АЛЛО

У рамках проєкту «Дітям – дитинство. Розфарбуймо життя» національний маркетплейс АЛЛО передав 2,5 мільйони гривень благодійному фонду «МАМА плюс Я». Завдяки співпраці з фондом допомогу отримають понад 3000 дітей. Для покращення психоемоційного стану дітей на початку року партнери організували свята у форматі фестивалів Goodness Fest. Ці заходи вже приймали Одеса та Львів, а незабаром вони відбудуться у Запоріжжі та Дніпрі. У кожному місті – по два свята. Окрім свят, під час проєкту триває роздача гуманітарної допомоги. Зокрема, 2650 сімей із дітьми отримають «Пакунок турботи», ця допомога буде направлена у Донецьку, Херсонську, Миколаївську, Харківську, Сумську, Чернігівську, Запорізьку та Дніпропетровську області.

Брендингова лабораторія Co.lab запускає благодійні експрес-консультації для бізнесів

Спільний проєкт Co.lab та БФ “Діти Героїв” впродовж трьох місяців допомагатиме брендам вдосконалювати їхні продукти за донат у 4400 грн на благодійність. Консультації допоможуть бізнесам впоратись із ринковими викликами: підібрати правильну цільову аудиторію, розробити ідеї для виходу на іноземні ринки, визначити найважливіше для побудови сильного бренда. Після консультації клієнт отримає перелік кроків, які в найкоротшій перспективі допоможуть його проєкту змінитися на краще, адаптуватися та зростати.

Смакуй MEGAКАВУ та ставай благодійником

5 грн з кожного горнятка MEGAНАПОЮ буде задоначено на безпілотники Punisher у фонд Андрія Хливнюка. Бажаючі також можуть задонатити напряму за посиланням.

UAnimals спільно з Morning Star презентували благодійну колекцію одягу «Твоє худі — їхня домівка»

Зоозахисний рух UAnimals спільно з брендом молодіжного одягу Morning Star створили унікальну колекцію лімітованих худі й футболок «Твоє худі — їхня домівка» з принтом маленького цуценяти, якого захищає відважний воїн ЗСУ. Головна мета колекції — зібрати 500 тисяч гривень, завдяки яким UAnimals побудує домівки для безпритульних тварин у прифронтовій зоні. 30% від вартості кожної речі буде передано на благодійність.

Розкажіть друзям про новину