Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.
Завдяки клієнтам VARUS евакуйовано 1600 дітей-сиріт
«Дитинство без війни» — найбільший та наймасштабніший проєкт бізнесу та держави за кількістю евакуйованих дітей. Завдяки проєкту до Туреччини було евакуйовано 1600 дітей-сиріт, а клієнти за два тижні надонадити бонусами та власними коштами майже 100 000 грн.
Проєкт «Читаємо разом» зібрав 150 000 глядачів
1 червня завершився соціальний освітній проєкт «Читаємо разом», організований мережею магазинів EVA спільно з маркетеймент компанією MO3GI GROUP та «Видавництвом Старого Лева». Протягом місяця селебріті та блогери України на сторінці лінії магазинів EVA в Instagram проводили прямі ефіри, під час яких читали уривки з дитячих книжок видавництва. Ефіри сумарно набрали близько 150 000 переглядів з усієї України. Переважну частину аудиторії склали жінки та діти.
IT-волонтерство для гуманітарного проєкту Common Help UA
AgriChain та IT-департамент АСТАРТИ стали діджитальною підтримкою гуманітарного проєкту Common Help UA. IT-команда AgriChain розробила для гуманітарного проєкту Common Help UA вебсайт, який став обличчям та голосом проєкту. Тут можна знайти інформацію про сам проєкт, партнерів, познайомитися зі звітами та зробити свій внесок у підтримку України. команда ІТ-департаменту АСТАРТИ лише за три тижні з нуля розробила програмний продукт на базі 1С, який передбачає облік товарних залишків гуманітарної допомоги.
Абоненти Volia перерахували на допомогу ЗСУ 400 тисяч гривень
Декілька місяців тому компанія Volia вдосконалила власну систему “Volia Бонус”, щоб абоненти могли спрямовувати власні бонуси на допомогу ЗСУ. І ось на сьогодні на потреби наших воїнів, за цією програмою було перераховано вже 400 000 грн.