Більше половини дітей в Україні стикалися з булінгом: опитування українців у месенджері
02 Чер 2023, 11:43

Більше половини дітей в Україні стикалися з булінгом: опитування українців у месенджері

Rakuten Viber провів опитування серед українців і дізнався, який відсоток дітей стикався з булінгом. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь близько 50 тисяч користувачів України. 

Результати опитування показали, що більше половини дітей (59%) стикалися з булінгом. 35% опитаних знають, як себе захистити. З іншого боку, 39% респондентів зазначили, що проблема булінгу їм не знайома й вони не вірять, що подібне може статись. 

На питання “Чи стикалася ваша дитина з булінгом?” відповіді розподілилися наступним чином:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Ні, це навряд чи можливо — 39%
  • Так і дитина знає, як себе захистити — 35%
  • Так, це періодично стається — 24%

Оскільки проблема булінгу залишається актуальною і в онлайні, Rakuten Viber нагадує про корисні функції, які допоможуть підтримувати безпечне середовище спілкування для дитини:

  • Блокування контакту: якщо якийсь контакт повсякчас пише агресивні повідомлення, які обурюють дитину, його можна заблокувати. 
  • Перегляд і керування запитами на повідомлення від невідомих користувачів: щоб не отримувати повідомлення від незнайомців, можна увімкнути функцію, яка дозволить фільтрувати подібні запити.

Крім технічних порад, варто також памʼятати про базові кроки, що допоможуть боротися з булінгом у мережі:

  • не ігнорувати нападки — кібербулінг не є нормою, агресор має понести відповідальність;
  • памʼятати про налаштування приватності в соціальних мережах та месенджерах;
  • не поширювати особисті дані без необхідності та не ділитися фото з незнайомцями в мережі;
  • кожна соціальна платформа має форми оскарження контенту й переслідує ціль блокувати подібні повідомлення задля збереження “інформаційної гігієни” — варто користуватися ними у разі нападків;
  • варто навчити дитину не залишатися наодинці з проблемою — завжди можна звернутися за підтримкою дорослих: батьків, вчителів, родичів, шкільного психолога тощо.

Розкажіть друзям про новину