Білл Каулітц став героєм кампанії для колекції одягу з вовни овець-геїв
23 Вер 2024, 10:29

Білл Каулітц став героєм кампанії для колекції одягу з вовни овець-геїв

Гомосексуальність залишається злочином у 62 країнах світу. У 12 країнах смертна кара все ще залишається реальною загрозою. Перша колекція одягу з вовни овець-геїв бренду Rainbow Wool фінансує ініціативи, які підвищують обізнаність квір-спільноти та підтримують боротьбу за правову та соціальну рівність.

Вовна для Rainbow Wool постачається з ферми пастуха Міхаеля Штюке в Лене, Північний Рейн-Вестфалія. Ця пряжа прядеться з вовни понад 20 овець-геїв. Хоча барани-геї зазвичай не мають «цінності» в промисловому сільському господарстві і їх часто забивають, вони живуть повноцінним життям, надаючи високоякісну вовну для створення модних виробів.

Білл Каулітц, один із найпопулярніших німецьких інфлюенсерів та вокаліст гурту Tokio Hotel, був прихильником Rainbow Wool з самого початку. Як обличчя кампанії, Білл не лише виступає за захист та адопцію овець-геїв, але й став співавтором першої колекції високої моди разом з відомими німецькими дизайнерами Денні Райнке та Кіліаном Кернером.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Але Rainbow Wool — це не лише висока мода. Колекція включає в себе предмети одягу, такі як шнурки, патчі та кепки, що дозволяють кожному висловити свою підтримку рівності ЛГБТКІА+ і водночас зробити сміливу модну заяву.

Цю унікальну колекцію можна придбати на сайті Rainbow Wool, а виручені кошти підуть до LSVD+ — Федерації квір-розмаїття в Німеччині. Кошти будуть використані для підтримки проєктів ЛГБТКІА+ по всьому світу, особливо в таких ворожих до квір-спільноти країнах, як Уганда, через такі ініціативи, як Queer Emergency Aid.

Кампанія, що супроводжує запуск колекції, буде просуватися в інтернеті, соціальних мережах та за допомогою зовнішньої реклами. Окрім Білла Каулітца, близько 30 відомих квір-інфлюенсерів з Німеччини та Великобританії добровільно підтримують ініціативу Rainbow Wool через Instagram.

Ферма Schäfer Stücke не тільки виробляє пряжу Rainbow Wool, вона також пропонує спонсорську допомогу вівчарям, щоб врятувати більше овець-геїв, збільшити їхнє стадо і виробити ще більше пряжі.

Розкажіть друзям про новину