Білборди з тінню пляшки Coca-Cola нагадали про початок літнього сезону
24 Кві 2025, 10:29

Білборди з тінню пляшки Coca-Cola нагадали про початок літнього сезону

Coca-Cola представила кампанію «Shadows», приурочену до 110-річчя культової скляної пляшки бренду.

Класичний контур Coca-Cola настільки впізнаваний, що споживачі можуть ідентифікувати її лише за тінню. Щоб підкреслити цю знаковість, Coca-Cola представила серію зовнішньої реклами, яка демонструє силует пляшки на весняних та літніх фонах.

Оскільки зимовий сезон нарешті добігає кінця, ці креативи відзначають зміну сезонів на тлі залитих сонцем пейзажів, що знаменують настання теплих днів. Відображення в басейні, тінь на галявині та на освітленій сонцем плитці. Кожен вираз ілюструє одні з найкращих спільних моментів сезону, які стають ще кращими з крижаною Coca-Cola.

Розроблена агентством WPP Open X, «Shadows» втілює культовий статус бренду як продукту з візуальною ідентичністю, що визнана у всьому світі. Окрім статичних зображень, кампанія також включає DOOH-рекламу з тінню, яка реагує на рух сонця, підкреслюючи, що Coca-Cola — це ідеальний супровід протягом усього дня.

Кампанія «Shadows» стартує у квітні та буде запущена у Великобританії, Бельгії, Данії та Німеччині.

Розкажіть друзям про новину