18 Вер 2023, 13:58

Білборди з помилками та невдала реклама у газеті: у Великобританії запустили «катастрофічну» кампанію

Страхова компанія Hiscox випустила нову рекламну кампанію, яка демонструє злети та падіння бізнесу та те, як вона допомагає, якщо справи йдуть не так.

Це перша робота креативної студії Uncommon для бренду. Кампанія включає зовнішні активації, зокрема спеціальні конструкції, диджитал зовнішня реклама та публікації в пресі.

Як не дивно, кожен аспект кампанії має навмисні недоліки. Деякі з них дублюються, мають середній розмір або неправильно встановлені. Є навіть такий, що неправильно пише Hiscox.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Зовнішню рекламу можна побачити в 17 містах Великої Британії.

У пресі з’явилась навмисно чиста обкладинка газети Metro, що супроводжується рекламою на внутрішній і зворотній сторінках: «Ви пропустили дедлайн надання першої сторінки для обкладинки вашого клієнта, і тепер вони погрожують подати до суду».

Люсі Джеймсон, співзасновниця Uncommon, сказала: «Ми з гордістю ділимося нашою першою роботою для Hiscox, яка в буквальному сенсі є найбільш катастрофічною кампанією в історії. Від друкарських помилок до прориву труб — ця грайлива зовнішня робота використовує безліч спеціальних конструкцій, щоб втілити в життя реальні історії про ризики та виклики, з якими стикаються власники бізнесу сьогодні. У категорії страхування це повідомлення є сміливим і відважним — воно диференціює та підвищує рівень клієнтоорієнтованої пропозиції Hiscox з новим провокативним тоном».

Початковий запуск націлений на основну аудиторію страховика — малі та середні підприємства, а згодом буде проведена кампанія, націлена на домовласників вищого рівня.

Фіона Мейо, директорка з маркетингу Hiscox UK, додала: «Hiscox — це страховик іншого типу. Ми спеціалісти, а не універсали, і наша реклама це відображає. У категорії, яка часто є серйозною та обережною, ми створили кампанію з особливим візуальним підходом та розумним гумором, який ґрунтується на глибокому розумінні, щоб виділитися серед інших».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео