Білборди з кумедними виразами обличчя темношкірих чоловіків висміяли расистські стереотипи
21 Лют 2024, 14:26

Білборди з кумедними виразами обличчя темношкірих чоловіків висміяли расистські стереотипи

Креативне агентство M&C Saatchi у партнерстві з британським оператором OOH-реклами Clear Channel та молодіжною організацією Rise.365 кинуло виклик расистським стереотипам у кампанії, що спонукає до роздумів.

Кампанія «Challenging Narratives» зобразила негативні упередження, з якими щодня стикаються багато молодих темношкірих чоловіків, у вигляді білбордів з імітацією обкладинок книг. Кожна робота натхненна особистим досвідом молодих волонтерів Rise.365.

Під час глибинних інтерв’ю з молодими людьми, які провів старший стратег M&C Saatchi Шон Окох, молоді люди розповіли про те, як їм казали, що їхнє змішане походження робить їх більш толерантними, як їх вперше зупинила та обшукала поліція, коли вони були наляканими 12-річними підлітками, або як їх агресивно заарештували у 16 років за злочин, який скоїв хтось інший.

«Це був чудовий досвід співпраці з агентством, яке знайшло час, щоб тісно співпрацювати з нашими молодими людьми, створивши для них безпечний простір, де вони могли висловити свій досвід і проблеми, і використовуючи це, щоб надихнути їх на виняткову творчість. Ми сподіваємося, що ця кампанія матиме величезний вплив, змусить людей замислитися над тим, як вони ставляться до певних груп людей, і допоможе нам усім жити в більш справедливому суспільстві», — сказала засновниця та директорка Rise.365 Джойклен Баффонг.

У рамках кампанії кожен з опитаних молодих людей показаний на обкладинці книги, що відповідає «вироку», який вони отримали особисто.

Clear Channel транслюватиме кампанію благодійної організації через свою мережу з понад 3500 диджитал зовнішніх екранів по всій Великобританії, прагнучи проінформувати широку громадськість про те, наскільки застарілі погляди все ще поширені в британському суспільстві.

Окох додав: «З упередженнями може бути складно боротися. Людині властиво іноді створювати в своїй свідомості наративи про людей, яких ми не знаємо. Однак для молодих темношкірих хлопців цей наратив часто є негативним. Ця кампанія повинна була змусити людей поставити під сумнів історії, які вони вигадують, і що може бути кращим способом зробити це, ніж обкладинки книг.

Я вважаю, що ця робота чудово привертає увагу до такої важливої проблеми, однак, що мені особисто подобається найбільше, так це веселі вирази облич хлопців, які протиставляють негативні історії, вигадані людьми про них, показуючи, що, незважаючи на расові упередження, які збивають їх з ніг, молоді темношкірі хлопці завжди піднімаються знову».

Розкажіть друзям про новину