03 Кві 2024, 11:50

Білборди в США представили вібратор, призначений за медичним рецептом

Приблизно 2 мільйони жінок в Америці вступають у менопаузу щороку, але це не обговорюється широко.

Ті, хто вступає в цей період життя, потребують підтримки та керівництва, оскільки вони стикаються з гормональними та тілесними змінами. Це може включати сухість піхви, зниження чутливості та лібідо, проблеми з тазовим дном і сечовипусканням.

Бренд пристроїв для сексуального здоров’я MysteryVibe представив секс-іграшку Crescendo, яка, за словами її творців, може полегшити симптоми менопаузи. Пристрій збільшує приплив крові, покращує кровообіг і сприяє відновленню тканин.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Агенція Havas Lynx Group встановила білборд «Happy Menopause» у нью-йоркському ресторані Hell’s Kitchen, щоб розповісти перехожим про рецепти оргазму та зменшити стигму, пов’язану з менопаузою.

«Обговорення мастурбації в чоловічому світі — це так само нормально, як замовлення кави. Але в жіночому всесвіті, особливо коли йдеться про жінок у період постменопаузи, це стає табу, — розповіла креативна команда Havas Lynx. — Ми віримо, що кампанія здатна проінформувати жінок про важливість приділяти увагу своєму сексуальному здоров’ю, а також показати переваги мастурбації для цих жінок, допомагаючи боротися з тим, що є одним з останніх табу в суспільстві».

Агентство зазначило, що вібратор є першою секс-іграшкою на білбордах у США.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео