Кампанія організації з реформування реклами Purpose Disruptors показує, як люди можуть змінити звички заради планети.
Остання кампанія від Purpose Disruptors, що стартувала в День Землі, підкреслює необхідність термінових, трансформаційних дій у боротьбі зі зміною клімату.
У 6-му оціночному синтетичному звіті МГЕЗК (Міжурядова група експертів з питань змін клімату), опублікованому в березні, підкреслюється, що «вікно можливостей для забезпечення придатного для життя і сталого майбутнього для всіх швидко закривається», і що «діяти щодо клімату потрібно зараз або ніколи».
Організація Purpose Disruptors була створена у 2018 році для боротьби зі значною роллю рекламної індустрії у розпалюванні кліматичної кризи. Останній звіт Purpose Disruptors Advertised Emissions показав, що галузь додала 32% до вуглецевого сліду Великобританії. Не потрібно нічого, крім повної трансформації галузі. Проект Good Life 2030 допомагає рекламній індустрії усвідомити та переосмислити свою роль у суспільстві.
Щоб закликати до змін і просувати проєкт Purpose Disruptors’ Good Life 2030, який заохочує рекламну індустрію визнати свою відповідальність за формування позитивних звичок і способу життя, була створена реклама у партнерстві з агенцією Iris і використано традиційну рекламну мову, щоб підірвати очікування від споживання і сприяти добробуту людини і планети.
Реклама включає такі послання: «Угода дня, на 50% більше часу з сім’єю», «Обмежена пропозиція, тусуйся зі старими» та «Майбутнє світле, майбутнє за нами». Грайливий, провокаційний креатив запрошує людей переосмислити, що таке «гарне життя» та яку роль відіграє реклама у формуванні того, що для нас важливо.
Кампанія проходить за підтримки MG OMD і включає партнерство з JCDecaux, BlowUp, Open, Pearl and Dean, The Guardian, Mobsta, SeenThis, Snap та медіа-агрегатором OpenX. Двомісячна кампанія буде розміщена на діджитал носіях, у кінотеатрах, онлайн-виданнях та на вулиці, включаючи платформу на найбільшій вулиці Пікаділлі у Лондоні.
Кампанія розпочинається в День Землі, 22 квітня, який є найдовшим глобальним днем, спрямованим на позитивні дії для нашої планети. Потреба в трансформаційних діях актуальна як ніколи.
Кампанія також буде представлена в рамках виставки майбутнього Good Life 2030, на якій представлено ще 22 реклами майбутнього. 200 заявок було надіслано окремими особами через коаліцію креативних партнерів, включаючи цільовий соціальний додаток WeAre8, креативну мережу Creatives for Climate та університети Борнмута та Фалмута.
Проект Good Life базується на дослідженні Purpose Disruptors, яке проводилося протягом 18 місяців і показало, що звичайні люди мріють про більший зв’язок у своєму житті. Вони прагнуть глибшого зв’язку з собою, іншими та природою в майбутньому. Таке життя більш сумісне зі скороченням викидів вдвічі до 2030 року і є протилежністю «хорошого життя», яке зараз продає рекламна індустрія, зосереджуючись на багатстві, статусі та бажанні мати більше.
Грант Хантер, глобальний директор зі зв’язків з громадськістю Iris, пояснив: «Відновлюючи рекламну паузу на провідних медіа-сайтах та просторах по всій Великобританії, ми сподіваємось, що індустрія та широка громадськість знайдуть час, щоб замислитись над тим, що дійсно має для них значення. Якщо ми колективно використаємо силу нашої творчості, щоб створити прагнення до хорошого життя у 2030 році, то майбутнє в наших руках».