У новій кампанії «Doors» найбільшої авіакомпанії Великої Британії British Airways від креативної агенції Uncommon достатньо лише маленького проблиску.
Серія зовнішньої реклами, що є спеціалізацією авіаційної компанії в останні роки, демонструє пропозицію Club World (бізнес-клас) авіакомпанії під час польоту, майже не показуючи її.
Зображення, зняті Крістофером Андерсоном, який був автором кампанії «Window», що отримала нагороду Каннського фестивалю, ілюструють, як пасажири насолоджуються келихом вина, закинувши ноги на спинку крісла тощо, не звертаючи уваги на оточуюче середовище.
Кожен креатив супроводжується білим простором, що підкреслює приватність бізнес-класу у той час, як штрихи гумористичного тексту підкреслюють, чому спокій так необхідний.