Біг-Мак, МакФлурі та інші страви McDonald’s зобразили за допомогою конфетті
07 Бер 2024, 11:41

Біг-Мак, МакФлурі та інші страви McDonald’s зобразили за допомогою конфетті

На честь відкриття нових та оновлених ресторанів McDonald’s у Канаді, візуальна кампанія мережі ресторанв фаст-фуду представила Біг-Мак, картоплю фрі, морозиво МакФлурі та яєчний МакМафін у вигляді вибухів конфетті.

Кампанія, яка була розроблена агенцією Cossette, мала на меті підкреслити атмосферу свята та «привітати клієнтів запрошенням, яке втілює святковий дух та дружню атмосферу McDonald’s», — пояснила Мелісса Хейнс, директорка з маркетингу McDonald’s Canada.

Зображення були створені шляхом вистрілювання в повітря справжнього конфетті, що надає постерам відчуття ручної роботи, а не комп’ютерної графіки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Завдання полягало в тому, щоб оживити наші візуальні образи за допомогою незвичної техніки, що включає щось у русі, — пояснив Александр Ютрас, креативний директор Cossette. — Ми використали надшвидкісну камеру та батут, щоб запустити яскраве конфетті в повітря, і в результаті вийшли грайливі, сучасні та захоплюючі фотографії».

Розкажіть друзям про новину