Поки Twitter та Meta змагаються за аудиторію на своїх платформах, на новій платформі Threads від конкурента Ілона Маска у перші години після запуску зареєструвались мільйони користувачів, у тому числі і українці.
Новина за темою
Бай-бай, Ілоне, та 10 млн користувачів за 7 годин: Meta запустила новий застосунок
Українські бренди долучились до нового тренду та думають над креативом, який будуть публікувати на текстовій платформі. А їх SMM-ники вже страждають від збільшення обсягу роботи.
Редакція MMR теж там і зібрала добірку креативів, із якими бренди зайшли у нову соцмережу.
MMR поставило цікаве запитання COMFY. Отримали топ-відповідь, на думку команди.
Post by @comfy_uaView on Threads
COMFY скористався можливістю та запустив розіграш за підписку.
Post by @comfy_uaView on Threads
Post by @comfy_uaView on Threads
Rozetka хвилюється через акаунт в Bluesky:
Post by @rozetkauaView on Threads
Post by @kyivstar.officialView on Threads
Post by @intertop.uaView on Threads
Post by @donor_uaView on Threads
Post by @foxtrot_com_uaView on Threads
Post by @esculab.officialView on Threads
Post by @esculab.officialView on Threads
Post by @eva_uaView on Threads
Post by @revo_energy_drinkView on Threads
Post by @apostrophe_tv_uaView on Threads
Post by @lanetuaView on Threads
Post by @fizi.uaView on Threads
Post by @prom.pompomView on Threads
Post by @g.bar.kievView on Threads
Post by @megogo_uaView on Threads
Post by @alloView on Threads
Post by @diia.educationView on Threads
Post by @maslotomView on Threads