Безробітних поменшало: як змінився заробіток комунікаційників порівняно з 2022
28 Вер 2023, 13:07

Безробітних поменшало: як змінився заробіток комунікаційників порівняно з 2022

Телеграм-канал про комунікації БЛІЦ провів опитування серед підписників стосовно їхнього щомісячного заробітку. А потім дані порівняли з минулорічними результатами.

Дослідження показує, що в 2023-му році комунікаційники почали заробляти більше. 

Так, наприклад, спеціалістів, які щомісячно заробляють до 20 тисяч гривень стало вдвічі менше (у минулому році 44% опитаних так заробляли, у цьому — тільки 20%). Безробітних також поменшало (було — 22%, стало — 9%). А спеціалістів із щомісячним заробітком понад 40 тисяч значно побільшало: у минулому році таких було 14%, а зараз — майже 30%.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Питання про зарплати та гонорари часто обговорюється на каналі, тому я вирішила час від часу проводити такі опитування, щоб підписники краще “відчували” ринок, бачили загальну картинку. Я не здивована ростом зарплат, це цілком логічна історія. Особливо враховуючи, як зараз росте попит на таких спеціалістів.
Аня Абліцова
авторка каналу БЛІЦ

Аудиторія каналу БЛІЦ — люди, які працюють з контентом та комунікаціями: медійники піарники, маркетологи. Загалом на каналі більше 8 тисяч підписників, участь в опитуваннях взяли 1500 людей. 87% підписників каналу наразі проживають в Україні.

Розкажіть друзям про новину