Beyonce вже розширила свою підприємницьку діяльність, запустивши лінію догляду за волоссям Cécred та лінію одягу Ivy Park. Але зараз співачка готується до запуску нового проєкту, який дійсно зачіпає її інтереси — SirDavis Whisky. SirDavis Whisky натхненний сімейною спадщиною та любов’ю виконавиці до японського віскі — і названий на честь Девіса Хога, її прадіда.
За часів сухого закону Девіс Хог був фермером і самогонником і ховав пляшки в порожніх сучках кедрових дерев, щоб друзі та кохані могли відкрити їх і насолоджуватися разом з ним. Продовжуючи цю традицію через чотири покоління, Beyonce створила американський віскі, який вирізняється унікальним смаком та купажем.
«Мене завжди приваблювала сила і впевненість, які я відчуваю, коли п’ю якісне віскі, і я хотіла запропонувати більшій кількості людей випробувати це, — говорить Beyonce. — Коли я дізналася, що мій прадід займався самогоноварінням, я відчула, що моя любов до віскі була приречена. SirDavis — це спосіб для мене віддати йому шану, об’єднавши нас через нову спільну спадщину. У партнерстві з Moët Hennessy ми створили смачний американський віскі, який поважає традиції, але водночас дає можливість людям відчути щось нове та унікальне в цій категорії».
Віддаючи данину поваги рідному штату співачки, віскі виробляється, купажується і розливається в пляшки в Техасі, що стало першим у своєму роді проєктом для Moët Hennessy, оскільки це перший алкогольний бренд, який компанія повністю розробила в США.
Один із найвідоміших у світі майстрів дистиляції, доктор Білл Ламсден, розробив концепцію напою: безпрецедентний купаж із 51% жита та 49% солодового ячмінного сусла. Потім він включив у віскі SirDavis деякі класичні елементи виготовлення віскі, зберігши при цьому деякі з більш насичених і глибоких смакових профілів традиційного американського житнього віскі. У результаті вийшов м’який, як вершкове масло, смак із заспокійливою пряністю та ледь помітною солодкістю, що залишається після першого ковтка.
Пляшка SirDavis також може слугувати гарним світильником у домі, що характеризується витонченими вигинами та ребристим склом, яке виблискує, коли на нього потрапляє світло. Скляна пляшка прикрашена чорним медальйоном та бронзовим конем, що є нагадуванням про те, що Beyonce ніколи не забуває, звідки вона родом.
SirDavis коштує 89 доларів і доступний для попереднього замовлення на сайті. Продукт буде доступний по всій території США, а також у деяких аеропортах Лос-Анджелеса, Нью-Йорка та Сан-Франциско, а також у магазинах Лондона, Парижа і Токіо, починаючи з вересня 2024 року.