Pepsi запросила легендарних акторів Бена Стіллера та Стіва Мартіна для просування коли без цукру Pepsi Zero Sugar і для того, щоб натякнути на майбутню кампанію бренду для Суперкубку.
У двох коротких відеороликах голлівудські ікони змагаються у дотепності.
Директор з маркетингу Pepsi Тодд Каплан написав, що і Стиллер, і Мартін «з’являться у своїй власній, окремій автономній рекламі Pepsi Zero Sugar, що стане першим разом, коли хтось із них знявся в рекламі для Суперкубку!»
Повна реклама бренду для Суперкубку має бути випущена до 12 лютого, в день Великої гри. «Хто знає, — написав Каплан у своєму пості на LinkedIn, — ви можете стати свідком однієї з найкращих ігор, які ви коли-небудь бачили!».
Раніше цього місяця Pepsi представила новий слоган для Pepsi Zero Sugar: «Zero ніколи не був таким смачним», який стане центральним елементом кампанії бренду на Суперкубку.