13 Кві 2022, 13:39

Baskin-Robbins зробив ребрендинг вперше за 20 років

77-річна мережа ресторанів Baskin-Robbins змінює свій логотип, уніформу співробітників, упаковку та слоган, щоб оновити бренд. За даними компанії, це перше велике оновлення для компанії із 2006 року.

Концепція, платформа для обміну повідомленнями, стратегія та креатив кампанії були розроблені у співпраці з агентством Baskin-Robbins 22squared з Атланти. Крім креативної кампанії та слогану, бренд солодощів також представив логотип, розроблений за допомогою агентства ChangeUp, орієнтованого на роздрібну торгівлю.

Протягом багатьох років логотип Baskin-Robbins був рожево-синім. У новому логотипі грайливий шрифт замінено на більш чітку версію. Новий брендинг представлений у коричнево-рожевому, коричнево-синьому, рожевому та білому кольорах.

Для таких брендів, як Baskin-Robbins, важливо завойовувати популярність у молодших споживачів, а не тільки у людей, які пам’ятають його з юності, щоб у них з’явилися нові клієнти.

«Ребрендинг, заснований на справжніх емоціях, був натхненний тим щастям, яке морозиво приносить у кожний момент», – говорить Джерід Грандінетті, віце-президент компанії з маркетингу та кулінарії. «Ми хотіли, щоб новий логотип та брендинг Baskin-Robbins відображали сучасне, але ностальгічне почуття насолоди улюбленим морозивом, щоб відсвяткувати великі та маленькі моменти».

На підтримку ребрендингу виробник морозива запускає три нові смаки, які, за його словами, «створені спеціально, щоб тішити кожен момент». Non-Dairy Mint Chocochunk – це веганський варіант класичної м’ятної шоколадної крихти. Coconut Swirl поєднує у собі кокос та солодкий фіолетовий ямс. Totally Unwrapped – це смакова бомба з арахісового масла та шоколадного морозива з кренделями, покритими помадкою, а також солоною карамеллю.

Крім того, щоб заохотити фанатів «зловити радість», Baskin-Robbins представила лімітовану колекцію товарів, що включає велосипеди та скейтборди. Продукти будуть доступні онлайн із 18 квітня виключно на сайті.

«Наша мета, – говорить президент Baskin-Robbins Джейсон Маседа, – залучити нове покоління любителів морозива за допомогою нашого нового зовнішнього вигляду та маніфесту».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео